Чому ставлять в чорний список
Розійшлися із жінкою, маємо спільну дитину. Чому вона поставила всюди в чорний список? Хоч спілкувались останні 4 місяці час від часу, навіть одним часом наче почало налагоджуватися! Прожили майже 5 років.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Причины такого поступка знает только ваша жена.
Где она проживает вы знаете?
Общаетесь ли с ребенком?
По какой причине развелись?
психолог онлайн
Доброе утро!
А почему Вы этот вопрос не можете ей задать? В данном случае мы можем об этом только фантазировать. Возможно, что Вы что-то не смогли обсудить и пошла такая реакция. А как Вы сами думаете почему? Было ли что-то похожее до этого?
психолог онлайн
Доброго дня, В’ячеслав
На ваше питання неможливо відповісти, бо ви не надали жодної інформації ні про ваші стосунки з дружиною, ні про причини розлучення.
Загалом, в чорний список ставлять, коли не хочуть спілкуватися. Мабуть і ваша дружина для цього поставила. З ким проживає ваша дитина після розлучення і як ви домовляєтеся про спілкування дитини з обома батьками зараз, коли дружина вас заблокувала?
Ви написали, що 4 місяці спілкувалися і навіть в один період все почало налагоджуватися? Що ви маєте на увазі? Ви подумали, що знову спробуєте бути разом?