Чому коли я бачу турботу мам до своїх дітей мені стає дуже боляче?
Коли я бачу, коли якась мама турбується про свою дитину мені стає дуже боляче до сліз.
Не розумію чому я це відчуваю,коли ніби мені цього вистачало.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
цитата:
27-11-2022
Вітаю
Це заздрість і фрустрація, яка може будти нереалізованную можливістю, як у дитячо-батьківських відносинах, і навпаки становленням себе у батьківстві.
Загалом, головним питанням буде тут - "Що Ви думаєте про це, коли бачите ці обійми?
З повагою Олексій Хоменко
психолог онлайн
Вітаю!
Можливо, у вас є бажання реалізувати себе в материнстві, як і ті жінки, що обіймають своїх дітей, але на Вашому шляху зараз є перепони до материнства, тобто Ви у стані фрустрації.
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Доброго дня.
цитата:
Не розумію чому я це відчуваю
Так, для розуму почуття, які не відповідають його поняттям, здаються нелогічними.
цитата:
ніби мені цього вистачало.
Можливо, головне слово "ніби", а, можливо, причина в іншому.
цитата:
коли якась мама турбується про свою дитину мені стає дуже боляче до сліз.
Біль за що? Що саме вас схвилювало в цій турботі? За кого ви більше переймаєтеся: за маму, чи за дитину?
цитата:
чому я це відчуваю
Відповісти на це запитання можете тільки ви сама. Не всі відповіді є у нашій свідомості. Деякі заховані глибше, в підсвідомість. І до них можливо добиратися з допомогою психолога.