Звинувачення в егоїзмі
Добрий день! Хлопець хоче щоб я більше думала про нього, про його щастя і комфорт. Задовільняла його потреби. Ну бо він же мої задовільняє. Ну він підтримував мене коли мені було погано. Хоче від мене якоїсь лагідності, але я і так стараюся бути лагідною. Але насправді я не розумію шо він хоче. Я думаю він і сам не розуміє шо йому треба. Порівнює мене з колишньою, що вона була більш лагідною. Але я не його колишня, я інша окрема людина. Каже що не любить коли йому відмовляють близькі люди, без якоїсь вагомої причини. І я не хочу для нього це не причина. Ображається на відмову. Я сказала що якшо я йому не підхожу то ми можемо припинити спілкування. А він сказав що це була перевірка, на те чи буду я змінюватися і думати про його комфорт. Бо він думає шо він про мій думає більше. А я сказала давати вибір людині це і є давати комфорт. А нікого не заставляю. Казав шо він домінант і йому потрібна покладистая женщина, що він хоче брати на себе відповідальність у стосунках. Але поки я відчуваю що він тільки відповідальність за свої негативні емоції на мене перекладає. Я відчуваю що він просто хоче щоб я завжди була готова задовільняти його потреби. Але так не буде. Ну і він каже що готовий жертвувати своїм комфортом щоб іншій людині було добре, каже що так він і бачить любов. На відповідь я отримала звинувачення в егоїзмі. Чи варто відстоювати власні кордони з такими людьми? Чи відразу припиняти спілкування?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Здоавствуйте, Вероника!
цитата:
Чи варто відстоювати власні кордони з такими людьми? Чи відразу припиняти спілкування?
Вы хотите с ним быть или нет?
От этого и будет зависеть Ваше поведение.
психолог онлайн
Добрий день. Ваш хлопець
цитата:
Порівнює мене з колишньою
цитата:
хоче щоб я більше думала про нього, про його щастя і комфорт. Задовільняла його потреби.
цитата:
Ображається на відмову
цитата:
Казав шо він домінант і йому потрібна покладистая женщина,
Перевіряє вас
цитата:
сказав що це була перевірка
Ви готові боротися за свої елементарні права? Відстоювати ваші кордони?
Якщо так, то заради чого?
Доповнення від автора
Наше спілкування розпочиналося як дружба(краще б на тому етапі і залишалося). Як людина він цікавий, розумний. Але якось емоційно він не є зрілий. Він казав що шукає тільки серйозні стосунки, тобто щоб розглядати дівчину на роль дружини. І до того як ми просто дружили він здавався адекватним. Потім мене почали старатися якось змінити під себе, але я так не хочу. Напевно я б хотіла повернутися до того етапу дружби. Але не знаю як це зробити. Думаю він в мені розчарувався, бо в дівчині він вбачає об'єкт який буде робити те що він хоче, щоб йому було комфортно. А я так не вмію і не буду
Доповнення від автора
В якийсь момент мені здалося що я можу любити його, тому ці стосунки і почалися. І ще така дивна річ, я йому казала що я його люблю, що він мені подобається. А він сказав що скаже що любить, коли буде готовий, але я йому дуже подобаюся. Напевно його перевірка це і було те наскільки я готова безропотно робити те що він хоче. І якби я її пройшла то я б і почула те що він мене любить. От тільки це зрозуміла
психолог онлайн
цитата:
. Напевно його перевірка це і було те наскільки я готова безропотно робити те що він хоче. І якби я її пройшла то я б і почула те що він мене любить. От тільки це зрозуміла
І що вам тепер дає це розуміння?
Ремарка на майбутнє, у здорових відносинах - перевірки такого роду відсутні. Якщо у людини, наприклад, проблеми з довірою та самооцінкою, то він має розбиратися з цим не за рахунок інших. Ну а ваш вибір, що робити з цієї інформацією.
психолог онлайн
цитата:
Чи варто відстоювати власні кордони з такими людьми?
Аби потренуватись - напевно, варто. А от щоби жити в такій атмосфері, то навряд чи.
Зверніть увагу на почуття. Які вони до цього прокурора, який вішає тавро егоїзму і продавлює Вашу самооцінку, а також випробовує спроможність тримати психологічні кордони?
психолог онлайн
цитата:
Напевно я б хотіла повернутися до того етапу дружби.
То есть Вы уже не хотите быть отношениях с парем?
Хотите просто дружить с ним?