Хочу багато чого змінити, але не знаю з чого почати
Недавно , я почала усвідомлювати і відчувати в собі сильний посил який звучить буквально як " моє минуле не має вирішувати моє майбутнє" я справді відчуваю що хочу змін , втілювати свої бажання і не соромитися їх. Я вже раніше писала на цьому сайті щось в такому дусі " я ні нащо нема годна , мене ніхто не полюбить ітд" але тепер, я відчуваю свою базову цінність , бувають пориви коли дозволяю собі проявлятися трохи більше ніж раніше( висловлювати думку , вести соцмережі, ). Не маючи відносин , хочу дізнатися що це таке загалом ,дізнатися які хлопці мені подобаються , не соромитися своєї сексуальності і проявляти її.
Бо якщо чесно , то всі вище описані речі це щось з зони фантастики , бо цю частину життя я панічно оминала зі зрозумілих причин.
Мабуть настала така фаза мого розвитку , коли я почала не просто розуміти причини , але й відчувати якийсь душевний бунт проти шкідливих установок.
Розумію , бувають різні люди , і те про що я пишу може здаватися для когось банальним , адже всі хочуть реалізації в особистому житті , кар'єрі . Це базовий сенс до якого прагне більшість .
Я не чекаю , поки хтось дасть мені чарівну пігулку , розжує і покладе до рота готове рішення . Я хочу робити вибір і робити хоч щось для його реалізації.
Знаю , що з таким запитом звісно ж треба йти в терапію, але поки я хочу втримати в собі глибинне бажання змін , не здатися , не повернутися до минулого , бо воно сильніше , поки що.
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
цитата:
"моє минуле не має вирішувати моє майбутнє"
Воно не буде вирішувати тільки в одному випадку, якщо в сьогоденні будуть прийняті рішення, які Ви не прийняли в свій час у минулому, або ті рішення були хибними. В протилежному випадку буде діяти закон причин та наслідків.
Знаєте, де, коли і як стався збій? Треба повернутися туди ж та змінити своє рішення. Власне, це і є психотерапія.
психолог онлайн
Наталіє, це дуже важливо, що Ви не тільки "розумієте " , що хочете змінюватись, а і маєте вже інші відчуття.
Саме на ваші відчуття варто спиратися, коли щось почне заважати вашим змінам.
Відчувається внутрішня сила за цим вашим " відчуваю свою базову цінність".
Прислухайтеся до Себе і надалі.
І рухайтесь в обраному Вами напрямку.
Це -ВАШЕ ЖИТТЯ, і тільки Ви тут вирішуєте, яким хочете його бачити. Минуле може впливати, але якщо Ви розумієте коріння цього впливу, то можете його "зупинити" , переставши вірити в те, що колись здавалося правдою.
психолог онлайн
цитата:
ХОЧУ БАГАТО ЧОГО ЗМІНИТИ, АЛЕ НЕ ЗНАЮ З ЧОГО ПОЧАТИ
З чого починати? - надважливе питання. На мою думку, не менш важливе, ніж інше - який сенс починати? Здається з другим Ви вже визначились
цитата:
хочу дізнатися що це таке загалом ,дізнатися які хлопці мені подобаються , не соромитися своєї сексуальності і проявляти її.
Отже, з чого починати? Якщо не помиляюсь, то Ви вже почали
цитата:
настала така фаза мого розвитку, коли я почала не просто розуміти причини, але й відчувати якийсь душевний бунт проти шкідливих установок.
Усвідомили шкідливість певних установок. Так, може, варто продовжити переглядати ці перешкоди і обмеження? Провести їх ревізію, пошукати автентичні Вашій природі і Вашим потребам?
Загалом-то, танцюють від пічки, тобто з відповіді на питання, хто Я? Як я влаштований? Що в мені є і як те, що є, впливає на моє буття?..
психолог онлайн
цитата:
Знаю , що з таким запитом звісно ж треба йти в терапію
Да, это так и есть.
И чтобы
цитата:
втримати в собі глибинне бажання змін , не здатися , не повернутися до минулого
тоже надо
цитата:
йти в терапію
!
А какую помощь от психлогов Вы хотите получить на форуме?
консультация психолога
Якщо хочете змін, почніть зараз. Завтра, з понеділка, з першого числа це все відмовки і запал зменшиться.
Терапія і платити комусь не завжди потрібно. Можна міняти своє життя самому і безкоштовно.
Є книги, є аудіокурси, які допомагають змінити життя (можу порекомендувати, якщо бажаєте)
Для того щоб почати потрібно зробити крок. І не важливо наскільки він великий чи малий. Дорогу осилит идущий