Складові подолання проблеми
Коротке і просте питання. Всі психологи кажуть, що виявлення причини - це 90% на шляху до успіху в подоланні проблем. Всі психоаналітики при індивідуальній терапії тільки й роблять, що шукають причини і далі не заходять. Я прекрасно знаю всі причини всіх своїх психологічних проблем. Хто небудь може мені хоч натякнути: з чого складається решта 10% на шляху до їх подолання?
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
цитата:
Всі психологи кажуть
Так могут говорить только психоаналитики, а это не
цитата:
Всі психологи
потому что в практической психологии существует более трехсот психотерапевтических направлений.
цитата:
Всі психоаналітики при індивідуальній терапії тільки й роблять, що шукають причини і далі не заходять.
Когда поменяете психоаналитика на психолога другого направления, тогда Вы и решите свою проблему, причем в краткосрочной перспективе, вместо того чтобы годами ходить к психоаналитику за поиском причин.
психолог онлайн
цитата:
Я прекрасно знаю всі причини всіх своїх психологічних проблем.
Ви щаслива людина). Цікаво, як ви виявили ці причини.
цитата:
з чого складається решта 10% на шляху до їх подолання?
В мене, на жаль, немає такої інформації про 90/10.
Знаю точно, що зміни починаються тоді, коли я готова до них. Позбавлятися проблем - це процес, в якій є місце і усвідомленню, і прогресам, і відкатам, і діям,і проживанням почуттів. Все цілісно.
психолог онлайн
Не знаю откуда вы сделали вывод про 90% и 10%. И кто такие все психологи?
Как вы узнали про причины своих проблем?
Вы проходили психотерапию?
Знать причины (если вы знаете истинные причины, а не те, которые вам кажутся и лежат на поверхности) не достаточно для решения проблемы. Должны быть и действия, чтобы что-то изменить в своей жизни.
Но понятнее было бы, если б вы конкретизировали свой вопрос - о каких проблемах речь, как вы осознали причины этих проблем и что не получается?
Обращались ли к психологам? Если да, то как долго работали с ними?
психолог онлайн
цитата:
Напевно знати не можете. Це, по-перше.
цитата:
Всі психологи кажуть, що виявлення причини - це 90% на шляху до успіху в подоланні проблем. Всі психоаналітики при індивідуальній терапії тільки й роблять, що шукають причини і далі не заходять.
Це яскравий прояв узагальнення, що ніщо інше, як помилка. Якщо не згодні - наведіть результати релевантного дослідження з посиланням на авторитетне джерело.
цитата:
Хто небудь може мені хоч натякнути: з чого складається решта 10% на шляху до їх подолання?
А в цьому випадку просите психологів тицьнути пальцем в небо.
Мені особисто здається, що Ви намагаєтесь продиратись крізь суцільну темряму з заплющеними очима. А мало б бути навпаки. Це "навпаки" забезпечується усвідомленням того, як Ви свою проблему створили, за яких обставин і чинників, за чією подачею. Тоді зрештою у Вас з'явиться вибір - продовжити дивитись на світ і робити те, що робили й раніше, або вчиняти по-іншому.
психолог онлайн
Вітаю!
"Хто небудь може мені хоч натякнути: з чого складається решта 10% на шляху до їх подолання?"
У вашій відповідальності!
Але вам це слово поки мабуть не відоме і не знайоме?