Я не можу зрозуміти яка у мене орієнтація.
Я не можу зрозуміти яка у мене орієнтація. Який раз розумію що мені подобаються хлопці і я в цьому впевнена.Потім, розумію що мені подобаються дівчата.І починається істерика,бо дуже цього боюсь.А через деякий час ніхто. Я не можу розібратись.І через це у мене постійна тривога від якої я не можу позбутися вже доволі довго.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
ДОброго часу доби!
цитата:
Я не можу розібратись
І це запит на особисту терапію.
В сьогоденні, коли ззовні підлітків просто розплющує різного гатунку інформацією (здебільшого низькосортною та безпідставною, агресивною та маніпулятивною), - їм дуже складно порозумітися у цьому питанні. Дуже часто звичайне, дружнє, ніжне ставлення до особи своєї статті розцінюють з сексуальною складовою. Хоча там і близько нічого немає про це...
Тому те, що з Вами коїться, нажаль, розповсюджене явище ((
Давайте спробуємо розібратися.
цитата:
Потім, розумію що мені подобаються дівчата
Що значить "подобаються"? Як Ви це розумієте? Через що?
цитата:
розумію що мені подобаються дівчата.І починається істерика,бо дуже цього боюсь
Що саме лякає? Чого боїтеся?
психолог онлайн
Схоже на бісексуальність.
Тобто, Вам певні періоди життя може більше подобатися своя стать, певні - протилежна, в залежності від Ваших особистих почуттів та наявності поряд людей, які потенційно можуть викликати симпатію. Це абсолютно нормально.
Також нормально, що Вам певні періоди ніхто не подобається. Майже будь-яка людина не відчуває впродовж усього життя постійну закоханість або сексуальний потяг до когось.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 330241 для Наталия Павловна Венглинская
Боюсь, що я бути лесбійкою.І мені будуть подобатись тільки дівчата.І я вийду заміж не за чоловіка.Мені погано стає,тільки від одної думки про це.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 330245 для Марія Радченко
Але це не може бути 100% бісесуксуальність?З віком може все змінитись і я буду тільки гетеро?
психолог онлайн
У вас был сексуальный опыт?
Был опыт отношений?
Что значит в вашем понимании "нравятся" парни/девушки?
Что испытываете по отношению к парням?
Что испытываете по отношению к девушкам?
психолог онлайн
цитата:
Мені погано стає,тільки від одної думки про це.
Це суперечить чому саме?
Що в Вас з цим не погоджується?
Які емоції це викликає?
А як тіло на це реагує - що відбувається при таких думках з тілом?
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Ви так пишете про свою "орієнтацію", наче це щось окреме від Вас , а до того ще й таке, що Ви з цим боїтеся не впоратися.
Важливо пам'ятати, що САМЕ ВИ обираєте, що Вам подобається, а що ні.
Немає такої "шафи" -"орієнтація ", в яку треба засунути всі свої почуття.
Живіть так, як хочете.
Вас наразі заміж ніхто в лесбійську пару не кличе, чого ж себе мордувати. А якщо покличе, от тоді і будете прислухатись до своїх відчуттів, і вирішувати, залежно від ВАШОГО бажання, а не від "категорії ", до якої Ви так старанно хочете себе обов'язково засунути.
Слухайте свої почуття і дійте так, як хочеться, в сексуальних стосунках інакше не має сенсу діяти.
А як воно буде називатися, то вже діло останнє.
психолог онлайн
цитата:
Я не можу розібратись.І через це у мене постійна тривога
Вам надо разбираться не с ориентацией, а со своей тревогой и страхами. Так как они являются причиной происходящего с Вами.