Я не почуваю себе комфортно поряд з хлопцем.
Наше спілкування почалося в інтернеті. До цього я не мала ніяких відносин, а тут я наче зустріла свою людину. Спілкувалися 2 місяці, а потім я приїхала до нього в іншу країну. Ми обоє з України, просто він на заробітках. В перший же день зустрічі вживу я чомусь не відчула нічого, ніби не та людина була, що в інтернеті. Але я це якось пропустила, скинула все на те, що ніколи не бачила вживу, а так тільки спілкувалися і говорили по відеозв'язку. Зараз ми вже 9-й місяць разом. За цей час було багато чого і сварок, і поцілунків, і подарунків. Сварки були через те, що були проблеми з алкоголем, а я противник цього. Любов була чи ні, не знаю, я навіть Гугл да чи можуть люди не любити взагалі. Подарунки були і коштовні, проте я не відчувала в них якоїсь потреби. Так, приємно, так, гарно але важливіше для мене було, щоб він змінився. І наче змінився, але є ще одна проблема, ми живемо в одній кімнати ще з трьома людьми і я вже не витримую. Вчора був вихідний але я заступала в нічну зміну, а вони тут пили. Трохи важко, бо не відчуваю якоїсь підтримки в свою сторону, зацікавленості в тому, чим я займаюся. Просто мені не важливо ті подарунки, одяг,коштовності, косметика, я б краще б обміняла її та не знаю на що, проведений разом зі мною час або взагалі відклав би ті гроші і зняли б окреме житло. Я не залежу від подарунків, мені достатньо навіть зірвати в полі квітку і принести. Зараз я зовсім не розумію, що зі мною відбувається. Я дивлюся на нього і нічого не відчуваю,чому? Все охололо просто. І я не знаю навіть чи любила його. Мені зараз важко це писати, я відчуваю себе винною у чомусь. Він ніколи не обізвав мене, не бив, він любить мене і я це відчуваю але я не можу сказати те саме, аж сльози навертаються. Просто я ще навчаюся, але почалася війна я приїхала сюди до нього, живу тут, паралельно навчаюся, проте дуже важко поєднувати роботу і навчання. І я кинула навчання, хоча могла сказати, що я закінчу навчання і потім приїду,але ні, я тут поряд з ним. Мені не вистачає того спілкування, що було в академії,тут немає співрозмовників, а він особо не цікавиться цим. Що мені робити, я заплуталась сама вже?
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Вітаю!
"Зараз я зовсім не розумію, що зі мною відбувається. Я дивлюся на нього і нічого не відчуваю,чому? Все охололо просто. І я не знаю навіть чи любила його."
Хіба вам не можна охолонути до чоловіка? Що вас в цьому бентежить?
"Мені зараз важко це писати, я відчуваю себе винною у чомусь. Він ніколи не обізвав мене, не бив,"
"чого і сварок, і поцілунків, і подарунків. Сварки були через те, що були проблеми з алкоголем, а я противник цього. "
Алкоголь то насправді дуже серйозна проблема, яку ви можливо досить довгий час применшували та заперечували?
На вашу думку якби вас били та обзивали, то це був би справжній привід перестати любити?
Що ви відчуваєте до хлопця?
Доповнення від автора
Я боюся завдати йому болю. Так, з алкоголем боролася довгий час, і переважно через це і були сварки. Зараз він змінився, проте, коли бувають такі посиденьки, то я не можу вже реагувати на це нормально через те, що перед цим я натерпілися достатньо всього цього. Ми живемо з його братом і дівчиною, і ще одним хлопцем. І всі вони любителі випити, мені не подобається ця компанія, хоч то і його брат. І я наполягаю переїхати, можливо тоді щось зміниться. Якби він мене вдарив, то так, я б пішла і мабуть розлюбила. Зараз я не знаю, що я відчуваю, коли бачу його випившого у мене з'являється відраза до нього, я серджуся, злюся.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Елена Владимировна Мороз
Доброго дня!
Жаль, що ви опинилися в такый ситуації, співчуваю.
цитата:
В перший же день зустрічі вживу я чомусь не відчула нічого, ніби не та людина була, що в інтернеті.
Так часто буває. Для того і важливі особисті зустрічі, щоб звіритися з реальністю.
цитата:
але важливіше для мене було, щоб він змінився.
Будувати стосунки з надією, що партнер зміниться, марна справа. Якщо ви не готові приймати його таким, яким він є, у таких стосунків хитке майбутнє.
цитата:
І я не знаю навіть чи любила його
Схоже на те, що ви, якщо і закохалися, то не в реального хлопця, а в той образ, який намріявся. Так буває. Добре, коли людина своєчасно може це визнати.
цитата:
Мені зараз важко це писати, я відчуваю себе винною у чомусь.
Дуже шкода, що у вас виникає таке відчуття,хоча ніякої очевидної причини для цього не видно. Як часто у вас взагалі виникає почуття провини?
І наостанок. Що вас утримує в цих стосунках?
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Доброго ранку!
цитата:
Наше спілкування почалося в інтернеті. До цього я не мала ніяких відносин, а тут я наче зустріла свою людину. Спілкувалися 2 місяці, а потім я приїхала до нього в іншу країну. Ми обоє з України, просто він на заробітках. В перший же день зустрічі вживу я чомусь не відчула нічого, ніби не та людина була, що в інтернеті. Але я це якось пропустила, скинула все на те, що ніколи не бачила вживу, а так тільки спілкувалися і говорили по відеозв'язку.
Отже, потрібно визнати, що то була не любов, а бажання любові. Ймовірно, була симпатія. Проте важливо інше - Ви не прислухались до себе, адже занадто сильно були очаровані своїми уявами та очікуваннями. Можливо, варто було б зупинитись і зробити крок назад. От з цим і працюють психологи - із тим способом, яким людина створює свою реальність(!)
цитата:
І я кинула навчання, хоча могла сказати, що я закінчу навчання і потім приїду,але ні, я тут поряд з ним.
Тепер розумієте, що Вас так сильно штовхало в спину?
цитата:
Мені не вистачає того спілкування, що було в академії,тут немає співрозмовників, а він особо не цікавиться цим. Що мені робити, я заплуталась сама вже?
Оптимально та актуально усвідомлювати помилки та виправляти їх. Налагоджувати щирий контакт із внутрішнім Я, розуміти свої почуття і бажання, вчитись задовольняти прийнятними способами свої потреби.
психолог онлайн
Добрий день! Ви пишите про те, що познайомились з хлопцем в інтернеті, потім переїхали до нього, але любові до нього не відчували і не відчуваєте. І те, як він проявляє свою любов (подарунки, міняється сам так, як ви хочете та ін.) вам не підходить. Ви не хочете жити з хлопцем, але піти від нього і зруйнувати відносини у вас не хватає сил. Ви боїтесь завдати хлопцеві болі і потім відчувати себе винною. Ви заплутались і питаєте, що вам робити. Я правильно зрозуміла суть вашого питання?
Дивіться, схоже ви потрапили в ситуацію, коли вам треба робити вибір між тим, чого ви хочете для себе і тим, що на вашу думку правильно робити у цій ситуації. Це складний вибір, розумію. Та все починається з вибору, прийнятого рішення і відповідальності за свій вибір.
З повагою, Олена Мороз (психолог, Гештальт-терапевт)
психолог онлайн
"Я боюся завдати йому болю"
І тому вирішуєте завдавати болю собі.
Це дуже сумно.
"Зараз я не знаю, що я відчуваю, коли бачу його випившого у мене з'являється відраза до нього, я серджуся, злюся."
Ви маєте право не приймати його шкідливу звичку, бо вона має властивість прогресувати.
"я наполягаю переїхати, можливо тоді щось зміниться."
Що може змінитися після цього?
Людина завжди така як вона є, незважаючи на місце її знаходження.
психолог онлайн
цитата:
Що мені робити, я заплуталась сама вже?
Вы хотите разобраться - оставаться Вам с этим парнем или расходиться с ним?
Или какой вопрос Вас интересует?