Привязався до дівчини
Мене звати Діма мені 19 років, 2 тижні тому подивився новий серіал і в ньому дуже сподобалася акторка. Їй 20 років і для мене вона просто ідеал. Я на неї дуже запав, зранку просинаюсь захожу до неї в інстаграм дивлюсь фотографії, потім в тік ток дивлюсь відео про неї. Все що я роблю цілий день це просто дивлюсь на неї. Розумію що ми не зустрінемся і не зможемо бути разом, вона живе в америці і навряд я до неї допишусь.Хочу запитати як "відв'язатись" від неї тому що я нічого не роблю тільки слідкую за нею(всі дні так проходять), і в душі таке відчуття що таких я більше на світі не знайду.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Діма, доброго вечора. Що є в цій акторці такого, чого немає в дівчатах, з якими Ви спілкуєтесь і можете розпочати реальні відносини? Чи були у Вас такі відносини раніше?
психолог онлайн
Діма, у вашому віці закохуватися в актрис - нормальне та поширене явище. Боротися з цим не треба. Навпаки, дозволяйте собі захоплюватися актрисою, її фото.
Кохання, навіть до незнайомої і недоступної людини - це прекрасно. Вона дає сил у важкі хвилини та надихає на добрі справи. Беріть енергію з цього кохання, а не страждате від нього. Кохання - це не просто нормально, це чудово.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331013 для Татьяна Штапова
Зовнішність дужеее подобається, в житті вже була така красива дівчина, я до ней теж привязався потім довго не міг неї забути. Тепер привязався до цієї і постійно думки що я з нею не зможу бути, що більше я таких не знайду.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
А відносини були з першою красивою дівчиною чи тільки прив'язаність з Вашої сторони?
Якщо все-таки змогли забути ту дівчину, то напевно, і акторку зможете забути через певний час. На щастя, у світі немало красивих дівчат. В майбутньому ще кимось захопитесь. Але якщо зараз страждаєте через недоступність акторки, можете задати собі питання, чому вибираєте дівчину, з якою майже нереально розпочати відносини, і що Вам дають фантазії про неї?
психолог онлайн
Татьяна Штапова
цитата:
Тепер привязався до цієї і постійно думки що я з нею не зможу бути, що більше я таких не знайду.
А Ви спробуйте знайти. А то ще не пробували, а вже страждаєте від уявної поразки.
Також було б доречно повернутись з висоти хмар на землю і відчути її твердість під ногами. Це я про Вашу самооцінку і, ймовірно, про бажання її підняти за рахунок мрій замість вчинків.
психолог онлайн
цитата:
як "відв'язатись" від неї
Уход в фантазии происходит тогда, когда человека не устраивает его реальная жизнь - здесь и сейчас.
Когда Вы разберетесь с тем, чего хотите и осуществите желаемое, потребность в этой актрисе пропадет.
Вот только сделать это можно будет только с помощью индивидуальной работы с психологом.
Вы готовы к такому решению своей проблемы?