Що зі мною?
Я не розумію, що зі мною відбувається. Мені здається, що я сходжу з розуму. Я ходив(-ла) до психолога, він мені не допоміг, тому що я не зміг йому відкритись.
Опишу спочатку свої симптоми:
- [ ] Постійні нав’язливі думки.
- [ ] Не змога щось робити, тобто, не має мети та цілей, мотивації. Точніше, важко за щось взятись, нічого не викликає бажання. Втрата інтересу до життя.
- [ ] Божевільні думки виникають, і мені здається що я не зможу контролювати свої дії під час тих думок. Стараюсь стримувати себе зі всіх сил.
- [ ] Завжди налаштована лише на негативне, світ здається сірим. Інколи здається, що нічого не може викликати щастя.
- [ ] Низька самооцінка.
- [ ] Сильна самокритика.
- [ ] При сильній сварці з кимось, виникають думки зробити самогубство.
- [ ] Не бачу майбутнього, стараюсь не думати про нього, бо знаю, що нічого хорошого не буде.
- [ ] Боюсь пробувати щось нове в житті, легше одне і те саме багато разів.
- [ ] Постійна дратівливість.
- [ ] Перепади настрою.
- [ ] Погана пам’ять, забуваю все зразу.
- [ ] Не вміння бути наодинці зі своїми думками, завжди маю щось на фоні включати.
Мені морально дуже погано, мені здається, що ніхто не в змозі мені допомогти. В мене настрій і емоції змінюються кожних 5 хвилин. Я водночас можу любити людину, а водночас ненавидити її.
Наодинці з самою собою - мені дуже жахливо. Але, я хочу ізолюватися від всіх, нізким не спілкуватись.
В мене є якесь захворювання? Що мені робити?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий день. Ви описали багато симпотомів і з ними можна працювати, процес змін він не завжди швидкий. Для будь-яких змін необхідна енергія і з допомогою спеціаліста ви зможете знайти шляхи де її отримати, вирішити проблеми без ваших дій ( а на них потрібна енергія). Індивідуальна терапія необхідна, з подальшими рекомендаціями можливо, щодо підключення інших спеціалістів, які допоможуть оцінити причини такого стану.
психолог онлайн
Для начала надо пройти медицинское обследование. Проблемы могут быть проявлением соматического заболевания, которое протекает скрыто. Потом консультацию психиатра. Если в обоих случаях ничего не обнаружится, курс работы с психологом.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
По симптоматике весьма напоминает ПРЛ - пограничное расстройство личности.
А что делать? Найти себе того специалиста-психолога, который будет вызывать доверие и перед которым у Вас все же получится раскрыться. Так как это является необходимым условием для достижения терапевтического эффекта.
В итоге получите не только поддержку, так Вам необходимую и вообще по жизни, и сейчас в частности, но и необходимые подсказки для лучшего понимания себя, нахождения своего места в этой жизни.
психолог онлайн
цитата:
В мене є якесь захворювання?
Да, Вы описываете симптомы психического расстройства.
цитата:
Що мені робити?
Вам надо обратиться к психиатру и выполнять предписания врача.
Индивидуальная психотерапия с психологом будет возможна только после того, как Вы нормализуете свое состояние с помощью медикаментов.