Як припинити бути грубою?
Мій спосіб спілкування зі світом дуже довго набирав свої власні риси. Я не буду описувати своє життя, але мій спосіб спілкування побудований на захисті. І він — у грубості.
Тепер я маю серйозні наслідки в першу чергу через грубість у спілкуванні з моїм маленьким сином. Якщо дорослі оточуючі можуть "списати" це на те, що ну вже я така, то син — маленький. І йому важко. Ми дійшли до тупіка, де вже я взяла в руки книжки. І перше правило, яке я прочитала — це якраз про те, що я до нього груба. Як себе від цього відучити?
Питання від: ; Вік: 39

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ви дуже мало написали про себе і можна лише припускати причину Вашої грубості. Можливо, у дитинстві у Вас був сильний стрес, але можливі й інші причини. Зараз безперечно можна сказати. що Ви відчуваєте внутрішній дискомфорт, який проявляється у такій деструктивній формі. Також Ви не вмієте висловлювати свої емоції в іншій формі. І цьому Вас може навчити психолог.
Добре, що ви знаєте, що проблема є. Вам потрібно відстежити той момент, коли все почалося. Які події спричинили такі наслідки? Вас влаштовує ваша робота? Можливо, ви хотіли б займатися чимось іншим? Може, ви розлучилися з коханою людиною? Ви дали небагато інформації.
Так жити далі не можна, ви маєте працювати над собою, нова звичка виробляється за 21 день. Намагайтеся посміхатися, якнайчастіше, намагайтеся не грубити. Для підняття настрою дивіться комедії, гарні та добрі фільми.
Вашій агресії потрібен вихід. Не ігноруйте фізичні навантаження – це справді допомагає. Якщо є можливість, запишіться на фітнес, спробуйте танці, тренажерний зал. Знайдіть те, що вам підходить.
Також читайте книги про те, як контролювати свої емоції, як знаходити спільну мову з іншими людьми. Зрозумійте, що довше Ви знаходитиметеся в такому стані, то складніше буде з нього вийти. Якщо Вас щось не влаштовує у вашому житті, подумайте, як Ви можете це змінити
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрий ранок!
цитата:
Зважаючи на те, що Ви зазначили, спадає на думку, ніби у Вас сформувався такий характер - бути постійно насторожі в очікуванні нападу або небезпеки. І захищатись грубістю. Причому тотально, не виокремлючи когось, хто ближче до Вас, хто, можливо, навіть і не збирався нападати...Тобто грубість не реактивна, як відповідь на певну ситуацію, а грубість як риса Вашої особистості.
Чи погоджуєтесь з моїм припущенням?
цитата:
Тепер я маю серйозні наслідки в першу чергу через грубість у спілкуванні з моїм маленьким сином. Якщо дорослі оточуючі можуть "списати" це на те, що ну вже я така, то син — маленький. І йому важко.
Спробуємо трохи розібратись, наскілько це можливо в умовах листування на форумі.
Розкажіть, як син реагує на грубість з Вашого боку? Скільки йому років?
Що саме відчуваєте Ви - які емоції? з чого складється Ваша поведінка, чи вибачаєтесь, чи караєте себе за нестриманість?..
цитата:
Як себе від цього відучити?
Звісно, можна знаходити місця і сфери, куди зливати накопичений негатив і тим самим полегшувати свій стан. Однак ці заходи будуть тимчасовими і, як показує практика, малоефективними. Спражнє і повне вирішення проблеми настає через усвідомлення механізму, що спричиняє ПОТРЕБУ бути грубою(!) Це вибір і напрацювання інших, більш екологічних способів вираження емоцій. Це зусилля щодо реконструкції якості життя в цілому, бо на людину впливає багато речей - атмосфера в родині і якість стосунків з рідними та близькими, світогляд, самореалізація, наявність друзів і захоплень тощо.
Отже, переконаний, обов'язково потрібно зважати на цілісний підхід у вирішенні проблеми, адже будь-яка лінійність і каузальність, якщо і дають результат, то частковий і недовговічний.
Тому, якщо "Вам не шашечки, а їхати", то звертайтесь до психолога на терапію індивідуально. До речі, ефективні обидва варіанти - очно і онлайн.
психолог онлайн
цитата:
Як себе від цього відучити?
Для этого надо разбираться, по какой причине у Вас возникла такая защита в виде грубости. И как можно от нее избавиться.
Самостоятельно
цитата:
себе від цього відучити
у Вас не получится, к сожалению.
Так как у Вас присутствует внутриличностный конфликт, решить который можно только с помощью психотерапии.