Хлопець перебрав з алкоголем
Доброго дня ,
На святкуванні нового року мій хлопець напився і вів себе себе неадекватно.Взагалі він спортсмен і коли ми познайомились він не вживав ,а якщо і пив то якись легкий алкоголь по типу пива .У нього зараз не легкий період в житті і скоріше всього це на пряму зв’язано з його станом. Він плакав ,потім вів себе агресивно ,хотів вдарити свого друга ,бив стіну,кричав голосно ,посилав усіх далеко,але мене казав що любить. Справа в тому ,що у мене є дитяча травма пов’язана з алкоголем ,мій батько любив випити ,хоч і не є алкоголіком. Мене з мамою він ніколи не чіпав ,це проявлялось у його агресії до оточуючих : він ліз у бійки ,конфлікти, хамив усім ,говорив різні дурниці і хотів щоб я його годинами вислуховувала ,через це я часто відчувала стид…Тому я негативно реагую на п’яних людей. Не дивлячись на це у нас з татом близькі,хороші стосунки ,я просто прийняла його яким він є ,бо він має багато інших плюсів. Сама я не любитель випити , через те що одразу стаю сонна і іду до ліжка .Я не знаю як реагувати на поведінку хлопця ,перед очима ці кадри з вечора .Це був наш перший новий рік разом ,я готувала довго їжу ,спеціально купила святкову блузу ,а вкінці це просто виявилось нікому не потрібно …..Друзі сказали ,що все добре ,з ким не буває,але що їм залишається ще сказати .Сьогодні я відчула той самий стид з дитинства ,я боюсь побачити свого п’яного батька у хлопцеві,а їх поведінка була дуже подібна .Поза тим я люблю його і ми близькі ,але просто не знаю як реагувати ,як пробачити . Я навіть не відчуваю образу ,а якусь пустоту і бажання закритися.Я не вважаю що алкоголь вирішує якісь проблеми ,а робить тільки гірше,тим більше я дуже підтримую свого хлопця .Він почав частенько випивати і вважати це нормою.Чи варто пробачати? Чи правда те що алкогольне оп‘яніння показує спражню сутність людини ?
Дякую за відповіді
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Если Ваш парень
цитата:
почав частенько випивати і вважати це нормою
то вероятно надо разбираться с его алкогольной зависимостью и Вашим созависимым поведением.
Рекомендую прочитать книгу Москаленко "Зависимость - семейная болезнь".
психолог онлайн
Таню, добрий ранок!
цитата:
Чи варто пробачати?
Чи не думали Ви, що пробачення заводить ситуацію в глухий кут, адже пробачають того, хто визнав свою провину і попросив вибачити його?
Автоматичне пробачення, скоріш за все, нашкодить Вам особисто, бо укріплює вже сформований спосіб сприйняття батька разом з його вадами і може бути застосований до хлопця, що в майбутньому обіцяє погані наслідки.
В цьому способі втілюється Ваше уміння дотримуватись своїх особистісних кордонів. Точніше, він нівелює ці кордони, демонструючи Вашу слабкість. І не тільки. Він наочно демонструє, що поряд з Вами хлопцю дозволено все, навіть така ганебна поведінка, яку він продемонстрував цього разу.
цитата:
Він почав частенько випивати і вважати це нормою.
Він може хворобливо вважати нормою ще більш ганебні речі. Та чи вважаєте пияцтво нормою для себе Ви?
Отже, в певному парадоксі, вважаю, варто розібратись - у сприйнятті батька з пиятикою і сприйнятті хлопця з тією ж вадою? Зверніться до психолога індивідуально. Цей крок допоможе розв'язати проблему. Офлайн чи онлайн - не має значення.
психолог онлайн
Доброго, Таня!
цитата:
Чи правда те що алкогольне оп‘яніння показує спражню сутність людини ?
Алкоголь проявляє те, що людина стримує в собі та дуже ретельно приховує від інших, в підсвідомості.
цитата:
Чи варто пробачати?
Що Ви маєте на увазі під "пробачати"? Робити вигляд начебто нічого не сталося? Чи щось інше?
Зазвичай пробачають тих, хто відчуває себе винним і просить вибачення. Хлопець відчуває і просить?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331176 для Павел Леонидович Басанский
Дякую за відповідь ,
Так хлопець просить пробачення і йому соромно ,приніс букет з ранку.Ми обговорили цю проблему і я висказала усі свої емоції на рахунок ситуації ,але неприємний осад всерівно залишився.Сказала що пробачу,але якщо таке повториться то більше не буду пробачати.Хлопець сказав що сам не знає як так вийшло і обіцяв взагалі перестати пити .Сподіваюсь такої ситуації більше не повториться ,бо напевно прийдеться попрощатись так як не хочу більше повторювати сценарій з батьком ,Сподіваюсь мені вистачить на це сил в разі чого
психолог онлайн
цитата:
повторювати сценарій з батьком
"Сценарий с отцом" - это Ваше созависимое поведение.
К сожалению, если Вы не проработаете это с психологом, то бессознательно будете выбирать зависимого (алкоголь, наркотики, игры и т.д.) партнера.
цитата:
напевно прийдеться попрощатис
И Вам придется со всеми в итоге прощаться.
Вы готовы к такому варианту развития событий?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Якщо просить пробачення і йому соромно, то це гарний знак, який хоча нічого і не гарантує, але показує його ставлення до того, що відбулося й до Вас (цінує). Тоді пробачення з Вашого боку буде справедливим й доцільним.
Як і готовність піти з відносин у разі повтору подібного.
А щоб більше НЕ повторювати сценарій з батьком, потрібно пропрацювати його з психологом на психотерапії. Бо саме НЕ пройде. Окрім того, під час терапії навчетеся більше себе цінувати та поважати. Що точно буде на користь. І Вам, і стосункам.