Проблеми з всім що зв‛язано з прийомом їжі
Доброго дня! Ситуація така: не можу нічого робити що хоч якось зв'язано з прийомом їжі. Не можу ні спілкуватись на цю тему, ні бути в присутності людей які їдять і не можу їсти при людях, це все особливо виражено з близьки людьми. Для ясності: в дитинстві матір часто глумилась над тим що я їм, скільки, як і коли, а отчим казав що я крім того що жерти нічого більше не вмію і дуже підкреслював мою вагу, яка насправді для дити була повністю нормальною. В результаті десь в 9-10 років я почала відмовлятися від їжі, голодувала (іноді не я відмовлялась від їжі а мене морили голодом) та через це отримала багато проблем, але зараз все більш менш ок. Підкажіть, як мені почати спокійно відноситись до прийомів їжі та навчитись їсти в компанії? Завчасно дякую за відповідь.
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Добрый вечер!
Я бы Вам рекомендовала поговорить с родителями и обратиться к специалисту с этим вопросом, чтобы Вы могли разобраться в причинах.
цитата:
Ситуація така: не можу нічого робити що хоч якось зв'язано з прийомом їжі. Не можу ні спілкуватись на цю тему, ні бути в присутності людей які їдять і не можу їсти при людях, це все особливо виражено з близьки людьми. Для ясності: в дитинстві матір часто глумилась над тим що я їм, скільки, як і коли, а отчим казав що я крім того що жерти нічого більше не вмію і дуже підкреслював мою вагу, яка насправді для дити була повністю нормальною. В результаті десь в 9-10 років я почала відмовлятися від їжі, голодувала (іноді не я відмовлялась від їжі а мене морили голодом) та через це отримала багато проблем, але зараз все більш менш ок.
В какой-то степени это влияет на качество Вашей жизни и правильное питание помогает Вам во всех физиологических процессах, это важно для Вашего развития. Так как Вы несовершеннолетняя, то консультирование возможно только с разрешения родителей по закону.
психолог онлайн
Доброго дня. У вас непроста історія. Вам рекомендована індивідуальна робота з психотерапевтом.
психолог онлайн
Уважаемая, Сева. Вы дали очень мало информации. Но даже из этой информации можно заключить, что проблемы с едой не ваши индивидуальные, а общесемейные.
цитата:
матір часто глумилась над тим що я їм, скільки, як і коли, а отчим казав що я крім того що жерти нічого більше не вмію і дуже підкреслював мою вагу, яка насправді для дити була повністю нормальною
Это же ненормальное поведение: унижать, оскорблять, уничтожать своего ребенка за то, что ребенок ест. Довести дочь до отказа от еды, это психиатрия, Сева. И есть ощущение, что это как-то связано с проблемами предыдущих поколений, временами тотального голода. Обычно такие проявления характерны для родовых систем, где ели, нарушая закон, либо краденое, либо вообще что-то неподходящее, несъедобное, что надо скрывать. Но это конечно, только мои домыслы, пока нет дополнительной информации. И коллеги правы, пока Вам не 18 лет, с этим разобраться можно только с разрешения родителей.
психолог онлайн
цитата:
Підкажіть, як мені почати спокійно відноситись до прийомів їжі та навчитись їсти в компанії?
У Вас присутствует расстройство пищевого поведения.
Для решения этой проблемы нужен комплексный подход. В первую очередь Вам надо посетить психиатра. А также проконсультироваться у гинеколога, эндокринолога, гастроэнтеролога и диетолога.
Параллельно надо проходить психотерапию с психологом.
И если к врачам Вы сможете сходить самостоятельно, то для работы с психологом будет требоваться согласие Ваших родителей, из-за того что Вам нет 18 лет.