Стосунки з сестрою хлопця
Доброго дня! Зустрічаюсь з хлопцем півроку, ми кардинально різні люди, він спокійний, я активна. Це його перші серйозні стосунки. Першочергово, він не хотів знайомити мене з близькими, хоча його батьки виявляли таке бажання. Також у нього є сестра, яка живе з ним в одній квартирі та зі своїм хлопцем. На знайомстві я не наполягаю, розумію його бажання. Однак з розмов хлопця, я помічаю, що його сестра, хоч ми і особисто не знайомі, ніби копіює мою поведінку і цілі. Для прикладу, я сказала хлопцю, що хотілось би зустріти Новий рік в Карпатах і поки ми готувались до поїздки, в поїздку поїхали вони в те ж саме місце, куди збирались ми з хлопцем, нам довелось відкласти, оскільки в хлопця є кіт, за яким треба доглядати. Кажу, що хотілось би провести вечір разом, пограти в настолки, на наступний вечір, я дізнаюсь, що сестра купила настільні ігри і в них сімейний вечір. Кажу, що хотіла би на вихідних піти в кіно, вони йдуть в кіно на вихідних. Можливо, це просто збіг, але такі збіги стають все частішими і якщо чесно, це починає мене напрягати. Я розумію, що вони близькі, але як на мене, є якийсь незрозумілий мені осадок. Нещодавно вона почала слідкувати за мною у соцмережах, хоча ми досі незнайомі і ніхто ніяких дій для цього не вчиняє. Можливо я себе накручую, але дійсно помічаю, що мені така поведінка неприємна і дивна.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
цитата:
Стосунки з сестрою хлопця
Вы не написали свой вопрос психологам.
И какую помощь хотите получить на форуме от специалистов?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331489 для Светлана Владимировна Киселевская
Доброго дня, перепрошую, хочу зрозуміти для себе, що робити в такій ситуації, тому що розумію, що при ближчому знайомстві і подальшому спілкуванню в мене може виникати необгрунтована неприязнь до неї, що може вплинути на стосунки з хлопцем, оскільки ситуації, що описані вище виникають все частіше і починають дратувати.
Доповнення від автора
У мене взагалі виникає відчуття, що вторгаються у мій особистий простір і мені дискомфортно від цього. Хочу обговорити це з хлопцем, але можу спровокувати конфлікт.
психолог онлайн
цитата:
подальшому спілкуванню
А Вам обязательно надо общаться с ней? Зачем?
цитата:
може вплинути на стосунки з хлопцем
Ваш парень ставит свою сестру и ее интересы на первое место?
цитата:
Хочу обговорити це з хлопцем, але можу спровокувати конфлікт
Да, конфликт Вы точно спровоцируете, потому что проблема есть только у Вас.
Вашего же парня и его сестру, похоже, все устраивает.
Поэтому любые Ваши разговоры парень воспримет как нападение и начнет или просто защищаться или нападать в ответ.
Доповнення від автора
Зрозуміла Ваше твердження, так, на жаль, він менший за неї і ставить її інтереси вище за наші. Можливо, в подальшому, буду просто обмежувати спілкування з нею
Доповнення від автора
Дуже Вам дякую за роз'яснення та консультацію!::smile::
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Можливо я себе накручую, але дійсно помічаю, що мені така поведінка неприємна і дивна.
Аби розвіяти сумніви, треба перевірити, наскільки об'єктивно сприймаєте реальність. Звісно, можна боятись знайомства, можна боятись конфлікту. Та це буде поведінка людини, яка обирає модель уникнення зустрічі зі своєю власною слабкістю. І тому стане ще більш слабкою.
А можна йти назустріч викликам, усвідомлювати, де були невиправдані підозри або припущення. І будувати здорові стосунки з повагою до себе і оточуючих.
Вирішувати в будь-якому разі все одно Вам.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331500 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дякую Вам за відповідь, я не проти знайомства, пропонувала хлопцю, але він шукав причини, чому зараз не варто це робити, як кажуть перегоріла трішки в цьому плані( Тому що, наприклад, знаю, що мої близькі і друзі сприймуть нову людину нормально, тому він вже практично з усіма був знайомий з перших місяців. Розумію, що йому дорога сім'я, розумію, що він ділиться з ними враженнями, але якщо люди самі не йдуть на контакт, я не можу їх примусити.
Доповнення від автора
Можливо оці копіювання робляться для того, щоб мені сподобатись, показати, що у нас є спільні точки, але поки що це викликає лише неприємні відчуття..
психолог онлайн
цитата:
Тому що немає ясності. Але ж не варто робити усілякі припущення, доки не з'ясуєте, що насправді відбувається.
цитата:
але він шукав причини, чому зараз не варто це робити
А коли буде варто? Чим, взагалі, пояснюється оце "не варто"?
психолог онлайн
Доброго, JuliaN!
цитата:
Навряд чи. Довіряйте своїм почуттям. Вона банально перетягує увагу брата з Вас на себе. Через банальні ревнощі.
Впевнитесь в цьому при знайомстві. Тому воно необхідно - щоб все таємне і непорядне себе нарешті проявило.
Бо відоме негативне і неприємне краще невідомого. Тоді можна себе свідомо захищати.
цитата:
він менший за неї і ставить її інтереси вище за наші
І це не є добре, зовсім. Якщо так, то обов'язково між вами почнеться перетягування "канату"-хлопця - і вона в цьому змаганні переможе. Бо зв'язок з Вами буде слабкішим за родинний через незрілість хлопця (жити разом із сестрою в такому віці - це однозначно незрілість та залежність, навіть без врахування поточних ситуацій).