Що мені робити?
Добрий день. Декілька років тому я зробила погану річ (дійсно погану) і тепер постійно себе виню на декілька років я просто забула про цю ситуацію але пару тижнів назад згадала і я дійсно тепер себе просто ненавиджу мої хобі мене не відволікають від цих думок коли я дивлюся якісь відео блогерів або фільми я себе з ними порівнюю і просто морально себе задавлюю я постійно думаю настільки я погана (огидна) все доходить до того що мене починає трусити і я починаю плакати коли я це згадую я себе настільки почала ненавидіти що декілька разів думала про те щоб щось зробити с собою (але коли я про це починаю думати то я згадую рідних і не хочу робити просто їм боляче коли в мене починаються істерики то я просто виходжу щоб не показувати це їм тільки я відчуваю що зараз заплачу зразу кудись виходжу щоб вони не бачили) я не знаю як мені з цим справитися як почати ставитися до себе так як раніше? як забути цей вчинок відпустити?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий вечір. Ви вчора приходили з вашим питанням. Вам рекомендовано працювати індивідуально.
психолог онлайн
цитата:
я не знаю як мені з цим справитися як почати ставитися до себе так як раніше? як забути цей вчинок відпустити?
Какую помощь Вы планируете получить на форуме от психологов, если Вам нужна индивидуальная психотерапия, чтобы решить эту проблему?
психолог онлайн
Добрий вечір. Адже ви вже жили відпустивши цю ситуацію.
цитата:
на декілька років я просто забула про цю ситуацію
або просто витіснили. Звичайно, що цей стан вимагає пропрацювання.
В якості самодопомоги, то спробуйте не кидати себе ще глибше у спогади, адже без підтримки ви можете потонути.
Намагайтеся зайняти себе саморозвитком (книги, фільми, різні лекції), згадайте про свою значущість для суспільства. Адже зараз ви впевнено руйнуєте саме свою самооцінку.
психолог онлайн
Кожна людина в своєму житті робить ті, чи інші вчинки, якими потім , м'яко кажучи, не пишається.
"Навіть" ті "блогери", з якими Ви намагаєтесь себе порівнювати.
Вони просто розповідають в своїх блогах про те, що їх "підносить ", а не "топить ".
Чи Ви вважаєте, що вони б розповідали про себе те, що вважають відштовхуючим?
Взагалі порівнювати себе не треба ні з ким, а з блогерами, які створюють свій "образ " старанно продумуючи кожен крок, і зовсім не варто. Бо це тільки "образ ", далекий від справжньої людини.
З вашої ситуації виходом є аналіз подій, почуттів, можливостей, які стосуються тієї події у вашому житті.
Роздивитись важливо всі деталі, опрацювати свої почуття щодо того, що трапилось.
Поступово буде змінюватись ваше бачення того, що саме там відбулося, ваша оцінка ситуації, і, відповідно, ваші почуття стосовно цих подій.
Можливо, Ви зможете себе пробачити, а може бути і так, що проаналізувавши ситуацію, зрозумієте, що насправді вашої провини там і не було (але це не про зняття відповідальності, а про занадто прискіпливу оцінку себе).
Важливо пам'ятати, що події минулого залишились в минулому.
Вони мали свій початок, і свій кінець.
Якщо відчуваєте, що вони ніби "тягнуться" в теперішнє, то це їх притягують ваші почуття.
З цими почуттями варто попрацювати.
А з подій минулого зробити висновки, корисні висновки і для теперішнього, і для майбутнього.
психолог онлайн
Это только повод для самоистязаний.
психолог онлайн
Доброго вечора. Індивідуальна терапія, пропрацювння вашого випадку і асиміляція досвіду. З якихось причин ви тоді поступали саме так. І тут важливо розділити вашу поведінку і вас. Минуле, це лише досвід, з якого можна щось взяти для себе і жити тут і тепер.