Дитина всиновлена,з нами 3.5 роки.Переїзди із за війни.Тепер певні проблеми
Добрий день. В мене знову питання.
Поклала на денний відпочинок дітей. Чую якийсь шарудіння з кімнати, тихо заходжу, cин (6.5років) лежить на животі, між ніг його іграшка (іграшка не маленька, приблизно 50см) і він робить такі рухи тіла, вибачаюся за прямоту, ніби займається сексом. Я розгубилася, спочатку встала у ступор. Потім підійшла, підняла його з ліжка, він був тільки в трусах і тому було видно, як у нього налився пеніс. Я забрала іграшку, сказала що більше її не побачить. І пішла.
Розумію що це не дуже правильно але не знаю що з цім робити, як взагалі реагувати?
Підкажіть будь ласка
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Добрий день! Ви збентежені і спантеличені. Тим часом, гра дитини своїми статевими органами у багатьох випадках свідчить лише про її дослідницький інтерес до себе і частин свого тіла. Після трьох років у дитини з'являється зацікавленість до анатомічних відмінностей між людьми. У хлопчиків формується інтерес до свого пеніса. Дитина з'ясовує, що торкатися своїх статевих органів досить приємно, і не розуміє, чому їй це забороняють. Дитяча мастурбація - один із багатьох видів нормальної дитячої активності, це закономірний етап у розвитку людської сексуальності, Однак серед її причин можуть бути також і дитячі неврози, і гормональні порушення, і інфекційні захворювання.
• Не акцентуйте увагу дитини на цих моментах. Акцентуючи, діти все міцніше закріплюють ці моменти у своїй пам'яті. Ви забрали іграшку, сказали що більше її він не побачить – ось це він дуже добре запам'ятає. Віддайте іграшку у формі гри, вибачтесь.
• Заставши сина за подібним заняттям, вам варто реагувати спокійно (скажіть собі «СТОП» і подихайте глибоко), у жодному разі не карайте дитину, не поводьтеся з нею жорстоко,бо згодом це може призвести до виникнення неврозів дорослого.
• Якщо побачите, що дитина занадто довго і наполегливо мастурбує, доцільно спробувати ненав'язливо переключити її увагу на щось інше: погратися з хлопчиком, побігати, пострибати, покидати м'яч - словом, приділити йому увагу. Більше фізичних навантажень.
У будь-якому випадку робити трагедію з цього вам не варто. Син може відволіктися, і вже за місяць-другий забути, що такі моменти взагалі були у його житті. Серйозно ж бити на сполох треба в тому випадку, якщо дитина не в силах стриматися і вдається до цієї звички на очах в інших людей або коли мастурбація надмірна, нав'язлива, заміщає і витісняє інші форми дитячої активності.
психолог онлайн
Доброго дня
Можливо, колеги бачили питання, яке ви задавали раніше, тому дадуть відповідь глибше, враховуючи більше аспектів. Я можу відповісти з того, що зараз ви написали.
Підтримую колегу, що дитяча мастурбація - часте явище. Ваш син цим нікого не образив, не порушив якесь відоме сімейне правило, тому карати його немає за що. Покарання може зафіксуватися в психіці, а дитина навіть не розуміє в чому винна.
Дитина може таким чином пізнавати своє тіло, а може знімати напругу чи тривогу. Якщо це поодинокий випадк, то просто не варто його розвивати якось. Приводом для хвилювань є хіба що компульсивна нав’язлива мастурбація.
Чи розмовляєте ви з дитиною на тему будови тіла, анатомічних відмінностей, сексуальності?
Як ви сама з даною темою? Чи почуваєте себе розкуто і розслаблено, чи в хорошому контакті зі своєю жіночністю та сексуальністю?
Загалом, я розумію, що ситуація незвична, але не на стільки, щоб впасти в ступор. Хоча, може ви поосто так висловилися.
психолог онлайн
цитата:
Возьмите индивидуальную консультацию.
Вам надо понимать, как себя вести с ребенком конкретно в Вашей ситуации.
Общие рекомендации на форуме не решат Вашу проблему.