Доброго вечора.В мене останім часом підвищена тривожніть.
З початком війни я дуже змінилася почала якось не правильно реагувати на якісь дрібниці сказати прямо чіплятися до кожної незрозумілої ситуації.Навіть у відносинах з хлопцем з яким я уже тривалий час почалися сварки та образи можливо в дечому виновата і я але я не можу здержувати свої незрозумілі емоції.Дуже часто почала нервувати через дрібниці.Чесно я інколи себе не впізнаю.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго вечера.
Яке у вас, у зв’язку з даною ситуацією, питання до психологів?
Стреси дійсно можуть провокувати дратівливість. Під час війни багато хто відчуває на собі негативний вплив. Але складно сказати чи ваша поведінка і стан справді пов’язаний саме з цим. Можуть бути й інші причини.
А загалом, яким зараз є ваше життя? Чим наповнене?
Про що саме ви почали тривожитись щ початком війни?
психолог онлайн
цитата:
.В мене останім часом підвищена тривожніть.
Вы не написали свой вопрос психологам.
И какую помощь ожидаете получить от специалистов на форуме?
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
В МЕНЕ ОСТАНІМ ЧАСОМ ПІДВИЩЕНА ТРИВОЖНІТЬ.
Тривожність можна сприймати як особливим чином організоване збудження, яке не знаходить
свого задоволення, вивільнення. Переважно пов'язане з невизначенністю майбутнього.
Тому спитаю, які емоції виникають, коли замислюєтесь про затрашній день? А чого хотілось би?
Яким чином активність/пасивність хлопця впливає на Ваш емоційний стан?
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
початком війни я дуже змінилася почала якось не правильно реагувати на якісь дрібниці
Що значить неправильно?
Яке у вас питання до психологів сайту?