Племінник відчуває до мене сексуальний потяг
Племіннику 13 років. Він приїхав у гості. Через те, що маленька квартира він спав зі мною та з мої хлопцем на одному ліжку. Коли ми дивилися фільм він захотів обійматися (що здивувало, бо він не проявляє таких почутів). Вже у ночі, коли ми всі спали. Я відчула що він вводив свої членом по мені. Я злякалась, зробила вигляд, що прокинулась, посунула хлопця між мною та плимінником. Підкажіть, я так розумію, що краще підлітків класти окремо? Чи варто з ним це обговорити? Я взагалі в шоці та не можу зрозуміти, що робити. Буду вдячна за відповідь
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю!
В 13 років підліток відчуває сексуальний потяг до ведмедика у ліжку, а тут 22річна дівчина. Ваш племінник нормальний здоровий хлопець, якому треба спати окремо. Вважаю, що розмовляти з ним не варто, він все і так зрозуміє, коли лягатиме спати один.
Обіймати варто теж обережно, щоб не створити в хлопця ілюзій про взаємність з вашого боку.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332236 для Оксана Юрьевна Селезнева
Дякую вам! Візьму до уваги! Ви мене заспокоїли
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Підкажіть, я так розумію, що краще підлітків класти окремо?
А вам самій як було спати утрьох на одній кроваті - між двох чоловік? В якому одязі ви спали?
Ви говорили про це з племінником?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Коли ми дивилися фільм він захотів обійматися (що здивувало, бо він не проявляє таких почутів).
І Ви дозволили йому це робити? Мабуть не дуже відчуваєте кордони дозволеного та свої власні.
цитата:
Я злякалась, зробила вигляд, що прокинулась, посунула хлопця між мною та плимінником.
Найдивніше те, що ви одразу не лягли так - це ж логічно, щоб хлопець відокремлював Вас від племінника собою.
цитата:
Підкажіть, я так розумію, що краще підлітків класти окремо?
Тут відповідь очевидна і Ви її вже самі знаєте. Через власний досвід.
цитата:
Чи варто з ним це обговорити?
Ні в якому разі. Бо в чому він винен? В сексуальних експериментах по вивченню свого єства?
психолог онлайн
цитата:
Я взагалі в шоці та не можу зрозуміти, що робити.
В произошедшем надо разбираться.
Кроме племянника у Вас есть свой сын, с которым Вы спите в одной кровати.
Возьмите индивидуальную консультацию психолога.
Ситуация достаточно серьезная и общие рекомендации на форуме не решат Вашу проблему.