Чоловік моєї мами
Добрий день. Моя мама після смерті батька довгий період була одна. Нещодавно вона почала зустрічатись з чоловіком. На даний час він живе з мамою у нашому будинку. Інколи я приїжджаю додому на вихідні. Одного разу, було чути як вони займались сексом. А наступний день він почав жартувати про закритті двері спальні вночі. Ввечері подібні жарти повторилися, після вечері він сказав, що подякує мамі вночі. Мене дуже злять такі жарти, хочеться поїхати з дому. Це ж моя мама, мені здається що інтимне життя і повинно таким залишатися. Чи я не права? Мені не зручно чути їхні заняття сексом. В мене таке враження, що підслуховую, втручаюсь в їхнє інтимне життя. Чи правильно я реагую? Чи повинні вони себе стримувати коли я приїжджаю на вихідні?

Відповіді психологів
Добрий день. Інтимне життя мами-це діло вашої мами. Але звуки сексу, сексуальні натяки чоловіка матері - це є елемент насильства і втягнення вас без вашого бажання в їхнє інтимне життя.
А те, що ви стримуєте вашу злість на порушення ваших кордонів - це вже ваша особиста відповідальність і ваше бажання щось з цим робити чи не робити.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 332375 для Виталия Юрьевна Мельник
Чи можу я з мамою обговорити це? Щоб не терпіти і не стримувати злість
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 332379 для Наталия Павловна Венглинская
Дякую.
цитата:
Чи можу я з мамою обговорити це?
Прежде чем что-либо оговаривать с мамой, Вам надо разобраться в своих чувствах.
Потому что "в чужой монастырь со своим уставом не ходят".
И Ваша злость - это Ваше чувство, которое Вы должны контейнировать самостоятельно или с помощью психолога.
Но точно, не за счет мамы.
С другой стороны, если Ваша мама - уверенный в себе человек, то она даст Вам отпор, если Вы начнете ей что-то выговаривать на тему ее сексуальной жизни. И это приведет к конфликту, потому что Вы пытаетесь нарушить ее границы.
Если Вас что-то не устраивает, Вы можете изменить себя и свое поведение (не оставаться ночевать, одевать наушники или беруши и т.д.). Но точно не имеет смысла пытаться изменить маму.
цитата:
Вам 27.ви начебто питаєте дозволу на те, щоб поговорити з мамою про те, що вам заважає жити в себе в домі.
Цей дозвіл ви маєте надати сама собі. Я би поговорила, і не тільки з мамою.
Ps з попереднім коментарем психолога абсолютно не погоджуюся.