Не знаю що зі мною
Я дуже сильно боюсь темноти, боюсь що за мною хтось спостерігає, або хтось є біля мене, боюсь бути сама в своїй кімнаті,у мене в кімнаті є велике вікно і постійно думаю що за мною хтось спостерігає.
Також ще проблема якась пустота в середині не знаю чому, не маю з ким спілкуватись, Тай всі кажуть що я дуже агресивна але це не так, я завжди старалась давати людям добро підтримку, зараз в середині в мене як наче пустота, не хочу нічого робити, цілими днями лежу на ліжку навіть не їм.
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
цитата:
Я дуже сильно боюсь
Чтобы решить эту проблему, Вам нужна индивидуальная работа с психологом.
Ваши родители могут Вам в этом помочь?
Они должны дать свое согласие и оплатить услуги специалиста.
Вы можете попросить их об этом?
психолог онлайн
Раджу Вам розповісти все це своїм батькам разом з рекомендацією психолога (моєю) показати Вас лікарю-психіатру.
Схоже на симптоми психіатричного захворювання. Затягування з візитом до лікаря може призвести до значного погіршення стану. Тоді треба буде лягати в лікарню. Тому, щоб цього не сталося, слід попіклуватися про себе заздалегідь.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332755 для Светлана Владимировна Киселевская
Мої батьки не слухають мене, я просила давно повести мене до психолога, вони кажуть щоб я не страдала ерундою і все в мене нормально
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332764 для Павел Леонидович Басанский
Я просила в батьків що б вони повезли мене до психолога, вони не хочуть, кажуть що це все мої дитячі видумки.
психолог онлайн
цитата:
Вы можете, конечно, найти бесплатную психологическую помощь. Но во-первых, на работу со специалистом все равно будет требоваться согласие Ваших родителей. А во-вторых, это разовые консультации, а Вам нужна психотерапия (минимум 2-3 месяца работы).
Поэтому единственный вариант для Вас - это пытаться договориться с родителями или найти других взрослых, кто сможет Вам помочь.
А иначе придется ждать 18 лет. Только тогда уже эти все проблемы будет тяжелее решить.
Потому что без работы с психологом, Ваше состояние будет ухудшаться и есть вероятность, что это может перейти в психическое расстройство, если уже не перешло.
психолог онлайн
Я писав про лікаря-психіатра, а не психолога. Це зовсім не одне й те саме.
психолог онлайн
Добрий вечір. А як ваші батьки відносяться до того, що ви не їсте?
Чи є у вас бабуля, хрещена, тітка, які можуть вас почути?
Ваша проблема сама не вирішиться. Вам потрібна допомога.