Як почати змінювати своє життя?
Я намагаюсь привити собі нову звичку, змінити свій спосіб життя, розпланувати все, що хочу зробити. Але коли настає час діяти, то всі мої плани перекриваються непередбачуваними подіями і я одразу відступаю від того, що раніше планувала. Іноді проходить два тижні, іноді лише два дні від того моменту коли я пробую змінити в собі маленьку деталь, але весь попередній ентузіазм швидко зникає. Я відчуваю себе неповноцінною та неспроможною зробити все правильно. Потім накатує такий стан, коли я просто починаю зациклюватися на одній дії, такій як читання фентезійних книг або перегляд серіалів не звертаючи уваги на більш важливі завдання, що постають переді мною. Як змінити це у собі?
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
В ідеалі - працювати з психологом, подивитись що стоїть за Вашим ескапізмом і знайти гармонію в собі. Щодо планування - спробуйте кайдзен планування, але без роботи з психологом, само по собі, воно мало чим допоможе
психолог онлайн
Можливо те, що Ви плануєте в цих планах, насправді Вам не цікаве?
Можливо ці зміни Вам не потрібні?
Можливо Ви хочете змінити щось, бо "так треба " комусь (батькам, друзям, "суспільству ",...), не розібравшись в своїх внутрішніх відчуттях?
Насамперед варто розібратися з собою, що хочете змінити і чому, як до цього насправді ставитесь та заради чого хочете це зробити.
А вже потім шукати способи.
А можливо, і не шукати, якщо прийде розуміння, що це взагалі не потрібно.
психолог онлайн
цитата:
Як змінити це у собі?
Ваша проблема заключается в мотивации.
На самом деле Вы не хотите
цитата:
змінити свій спосіб життя, розпланувати все
а просто решили, что Вам это нужно сделать.
Но к сожалению, человек легко осуществляет только то, чего на самом деле хочет.
Поэтому у Вас и получается осуществлять истинные желания -
цитата:
читання фентезійних книг або перегляд серіалів
А долги
цитата:
привити собі нову звичку, змінити свій спосіб життя, розпланувати все
так и остаются нереализованными.
цитата:
Як змінити це у собі?
Для этого Вам надо изменить свои цели. А именно привести их в соответствие со своими истинными желаниями, а не навязанными долгами.