Ретроспективна ревність…
Я ревную свого хлопця до колишніх відносин. 3 роки разом. Коли ми почали зустрічатися, в нього на телефоні були фото колишньої, оголені і тд… я просила його видалити, декілька разів, він сказав, що зробив це, потім через рік і 3 місяці я подивила його галерею, а там оголена колишня дівчина… він потім видалив фотографії, ми з ним посварилися, я на емоціях сказала йому видалити всі наші фото, і він видалив за декілька хвилин, хоча був на роботі, а коли просила видалити фото колишньої, йому типу лінь було. Він з самого початку мені не подобався, ми часто розмовляли про те, що було, сексуальні звязки і тд… пройшло багато часу, а я кожен вечір лягаючи спати, заплющуюю очі, і уявляю ту картинку, як у них це все було, як вони займались сексом, хоча мене там і не було, я просто це уявляю і не можу контролювати. Була іще така ситуація, я просила його приїхати до мене на визхідні в місто, де вчилася, він сказав, що не хоче витрачати час на це, краще піде на роботу, а от до колишньої кожен місяць приїзжав, коли вона навчалася… так, ми бачимося частіше, бо ми поруч жили, а та дівчина жила далеко від нього, але все ж таки, мені хотілося, щоб він зробив те саме для мене. Або іще така ситуація, він вміє гарно малювати, всіх колишніх, з ким він зустрічався, він намалював, тільки мене одну ні. Я почуваю себе не такою важливою як вони, хоча ми і разом живемо, мені здається, що йому краще з ними було, а ніж зі мною… і мені від цього дуже боляче, ми весь час скандалимо на цю тему, я розумію, що змінити нічого не можна, но і прийняти це не можу, хочу, але не виходить, ці думки знову і знову в моїй голові, вони ніби зявляються ні звідки…
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий день. Що цінного для вас у відносинах? Як бачите вашу пару через п'ять років?
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Доброго дня, Аlla!
цитата:
Я почуваю себе не такою важливою як вони, хоча ми і разом живемо, мені здається, що йому краще з ними було, а ніж зі мною… і мені від цього дуже боляче, ми весь час скандалимо на цю тему
Я так зрощумів, що не скандалити не можете. Ревність провокую сварки і образи.
Напевно, Ви чекаєте від хлопця наочних змін - щоби намалював, вибачився за попередні дії і вчинки, змінив ставлення до Вас. Правильно?
Але проблема ж не стільки у стосунках з ним, хоча й вони мають велике значення, скільки у відсутності у Вас самої ПОЧУТТЯ САМОЦІННОСТІ. Ось над цим варто замислитись і над цим працювати.
Навіть, якщо Ви покинете хлопця Ваша особливість порівнювати себе з іншими дівчатами залишиться. Прогалини у власній гідності нікуди не дінуться. Схильність до емоційної залежності сама по собі не випариться. Тому раджу звернутись до психолога індивідуально.
Актуально розібратись з такими питаннями, як що доброго отримуєте у відносинах? Які почуття до хлопця? Яким бачите вирішення проблеми? та інші.
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Что ценного в отношениях?
Как вы сама к себе относитесь?
Считаете ли вы себя привлекательной, умной, интересной, ценной и достойной хороших отношений?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Алла!
цитата:
Я ревную свого хлопця до колишніх відносин.
Ревність - це видозмінена форма тривожності. Тривожності за те, що вас можуть кинути і піти в інше місце.
Далі йдемо по ситуації.
цитата:
я на емоціях сказала йому видалити всі наші фото, і він видалив за декілька хвилин, хоча був на роботі, а коли просила видалити фото колишньої, йому типу лінь було.
Як Ви думаєте, про що говорить вчинок хлопця, що він видалив ваші спільні фото одразу, а з зображеннями колишньої відтягував?
цитата:
Була іще така ситуація, я просила його приїхати до мене на визхідні в місто, де вчилася, він сказав, що не хоче витрачати час на це, краще піде на роботу, а от до колишньої кожен місяць приїзжав, коли вона навчалася…
Це теж є характерним дзвіночком того, наскільки важливе місце Ви посідаєте в його житті.
цитата:
він вміє гарно малювати, всіх колишніх, з ким він зустрічався, він намалював, тільки мене одну ні.
І це сюди ж.
цитата:
Я почуваю себе не такою важливою як вони, хоча ми і разом живемо, мені здається, що йому краще з ними було, а ніж зі мною… і мені від цього дуже боляче, ми весь час скандалимо на цю тему, я розумію, що змінити нічого не можна
А чи казали Ви хлопцю про свої почуття? Саме казали спокійно, не кричачи при цьому? Адже від того тону, яким подається інформація буде залежати сприйняття її змісту.
цитата:
ці думки знову і знову в моїй голові, вони ніби зявляються ні звідки…
Нічого не буває нізвідки. З думками можна попрацювати на індивідуальній консультації.
Відредаговано автором 06-02-2023 14:07:18
психолог онлайн
цитата:
Я ревную свого хлопця
Вы хотите избавиться от ревности с помощью индивидуальной психотерапии?
Или планируете это делать самостоятельно?
Если второе, то могу дать Вам план такой работы и ссылки на соответствующий бесплатный онлайн-курс.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333833 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Так, я хочу, щоб він намалював мене, щоб він був ніжним зі мною, щоб я відчувала, що він мене любить. В мене таке відчуття, ніби я його зовсім не цікавлю. Він звертає увагу на мене тільки тоді, коли хоче зайнятися сексом. Кожен раз, коли ми просто сидимо вдвох, їмо і тд, він просто сидить в телефоні. От тому я і думаю про тих колишніх, можливо з ними, він такого не робив. Захожу на їхні сторінки в інстаграмі, бачу, що він на кожну фотографію ставив вподобайки, а мені ні. Один раз просила його поставити мені коментарій під фото, він почав зі мною сваритися, говорив, що нікому і ніколи не писав коменти і мені не буде, і з часом я захожу на сторінку його колишньої, а там що? Як думаєте? Його коментарій. Я не розумію просто, можливо я не та, хто йому потрібен? Можливо я просто тимчасовий варіант, поки він не знайде собі дівчину для себе?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333818 для Виталия Юрьевна Мельник
Хмм, через 5 років? Я не знаю… ми зустрічаємося вже три роки, і він до тепер пропозицію не зробив, ми вже живемо разом, а якщо живемо, то пропозицію можна не чекати, я уже роблю все те, що робить жінка. Я думаю, що через 5 років ми не будемо разом, я розумію, що просто залежна емоційно від цієї людини. Ми кожні 3 дні скандалимо, в мене все відчуття, що іще трохи, іще трохи… і я його залишу. Але ніяк не можу цього зробити… чомусь…
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333842 для Валентина Віталіївна Гриценко
Я думаю, що йому колишня дівчина була більш важлива, як я. Він просто старався переключитися на мене, щоб її забути. Кожен раз йому говорю про те, що відчуваю, але він кожен раз робить з цього скандал, я хочу просто спокійно поговорити, щоб заспокоїтися, хочу почути, що я просто себе накручую, що я насправді саме та єдина дівчина яку він любить, але кожен раз, коли я розказую про свої переживання, він просто на мене кричить, щоб я не лізла в його минуле, бо мене там не було і не говорить зі мною по декілька днів, а я не знаю що робити, ці думки в мене в голові самі по собі зявляються, хоч це і дивно звучить…
психолог онлайн
цитата:
Я думаю, що через 5 років ми не будемо разом, я розумію, що просто залежна емоційно від цієї людини. Ми кожні 3 дні скандалимо, в мене все відчуття, що іще трохи, іще трохи… і я його залишу. Але ніяк не можу цього зробити… чомусь…
Яке у вас питання до психологів сайту наразі?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334924 для Віталія Юріївна Мельник
Як перестати грузити себе щодо прошлого партнера?
психолог онлайн
Что ценного в отношениях?
психолог онлайн
цитата:
В мене таке відчуття, ніби я його зовсім не цікавлю.
А якщо Ваші відчуття говорять правду? Що тоді? Невже будете шукати спосіб
цитата:
Як перестати грузити себе щодо прошлого партнера?
?
Поміркуйте, до чого це може призвести?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334934 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Думаю так, я просто його залишу. Проблема в тому, що він мені говорить, як мене любить, квіти дарує… але поводиться він так, ніби це не так. Кожен раз, коли він хоче мене задобрити, він мені щось купує, і все, а я хочу просто поговорити, а починаю говорити і знову скандал… От тому я і почала грузити себе тим, що може з тими дівчатами, які були до мене, йому було краще, бо як він вчора сказав: - стільки, як ти виносиш мозг, ніодна з дівчат стільки цього не робила. Кожен раз, коли я хочу обговорити про якусь проблему в стосунках, він починає скандалити, і говорити, що я виношу йому мозги.
психолог онлайн
цитата:
Кожен раз, коли я хочу обговорити про якусь проблему в стосунках, він починає скандалити, і говорити, що я виношу йому мозги.
Не дивно, що Ви залишаєтесь незадоволеною. Хлопець, очеивдно, не хоче або не вміє бути уважним. Тією людиною, яка здатна слухати і з повагою ставитись до Ваших думок, емоцій і бажань.
Можливо, він ще не дозрів до відносин на дорослому рівні.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334948 для Владимир Анатольевич Тарасенко
І є іще одна «проблема», мені 18, йому 25… можливо я переживаю щодо його колишніх тому, що сама не мала такого досвіду у відносинах. Я зустрічалася з двома хлопцями до нього, і вони обоє повернулися до дівчат з яким були до мене… ну добре, мене ось ця тему мучить, що мені робити? З ним я це не можу обговорити, і вирішити якимось чином ось це все, мені його просто залишити в спокої? Розійтись з ним?
Доповнення від автора
Для нього це не проблема, а для мене так, і він мене не розуміє, каже, що мені потрібно лічитися на голову, бо я не в розумі.
психолог онлайн
цитата:
ну добре, мене ось ця тему мучить, що мені робити? З ним я це не можу обговорити, і вирішити якимось чином ось це все, мені його просто залишити в спокої? Розійтись з ним?
Розумію Ваше хвилювання і Вашу розгубленість. Натомість, психологи не мають права вирішувати за людей. Вони лише можуть допомогти людині, аби вона усвідомила реальне становище і сама зробила відповідальне рішення.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334952 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Що ви мені порадите в даній ситуації, не як психолог, а як людина, я все розказала, як це зі сторони виглядає? Можливо я і справді роблю помилку, вибераючи його?
Доповнення від автора
Я дуже привязалася до цієї людини, я не можу сказати, що я його люблю, але водночас я з ним, і коли ми розходимося, проходить трохи часу і ми знову разом, і кожен раз, коли я повертаюся, з часом я про це жалію, типу не можу ні з ним ні без нього, це мене дуже дратує, я даю слабину. Відчуття, ніби в мене роздвоєння особистості, перші 5 хвилин я думаю так, а потім сама себе переспорю, а потім знову… я дуже багато думаю, настільки, що я навіть фізично втомлююся.
психолог онлайн
цитата:
Як звичайна людина я теж не можу взяти на себе відповідальність. Це Ваше життя. І тому вирішувати лише Вам. Виключно Вам.
цитата:
Може, і схоже на роздвоєння. Насправді ж, Ви знаходитесь в стані емоційної залежності, яка базується на страху втратити відносини, залишись самотній. А також на дефіциті почуття самоцінності.
З цими речами краще розбиратись на терапії з психологом.
психолог онлайн
Вам нужно разобраться в том, что вас держит в отношениях, какие переживания и почему вы терпите то, что не нравится.
Плюс заметить как выбираете мужчин и строите отношения.
А по ходу того, как начнёте понимать себя, то и решение, что делать придёт к вам
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334964 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Мене тримають тільки емоції. Я чомусь ніби вірю в те, що він зміниться, але нічого не міняється, ми як стояли на одному місці так і стоїмо вже 3 рік. Ми не стали ближчими один одному, я розумію, що якщо би щось сталося, в останню чергу розказала би йому про свою проблему. Навіть коли я обіжена на щось, він питає, що що столося, а я не говорю, бо я знаю, що якщо щось скажу про нього, то ми будемо скандалити 2-3 дня. А може й зовсім не будемо говорити, як сьогодні.
психолог онлайн
Избавление от эмоциональной зависимости - это достаточно длительный и непростой путь. Из головы можно много понимать, но этого мало, чтобы выйти из отношений, либо научиться по другому их строить. И тут бы вам а помощь работа с психологом. Там вы и решите выходить вам из отношений, оставаться ли в них, возможно пробовать вести себя по другому.