Чому стало важко підтримувати дружбу?
Спілкуюсь з близькою подругою 9 років та зловила себе на моменті, що не можу підтримувати тепле спілкування. Всередині нібито немає відчуттів, коли спілкуємось. Не знаю як підтримувати дружбу, та що зі мною.
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Louna, доброго часу доби!
цитата:
Чому стало важко підтримувати дружбу?
Це буває через різні причини: дружба себе вичерпала, або цінності і цілі стали різними, або є накопичені образи на цю людину... Треа досліджувати.
цитата:
Не знаю як підтримувати дружбу
А Ви хочете це робити?
Навіщо?
психолог онлайн
цитата:
Не знаю як підтримувати дружбу
Louna, а Вы хотите это делать или просто должны
цитата:
підтримувати тепле спілкування
?
психолог онлайн
цитата:
не можу підтримувати тепле спілкування
Можливо охолонули до неї? Таке буває. З різних причин.
Або за цей час стали занадто різними для дружби, або на неї накопичилися різноманітні образи...
Якщо є бажання розібратися конкретніше, то є сенс звернутися до психолога особисто.
психолог онлайн
З 16 років до 25 людина сильно змінюється, внутрішньо, ціннісно.
Можливо, Ви відчули, що "пішли різними шляхами ", що не маєте спільних інтересів, або ж, що ваші цінності стали різними.
Або ж з'явилось відчуття, що Вас використовують, чи Вам скучно ,чи Ви заздрите, чи щось інше.
Не буває "ні з чого ", завжди є причина, просто вона не завжди на поверхні.
Має сенс розібратися в своїх відчуттях, та зрозуміти що за ними стоїть, перед тим, як приймати будь яке рішення.