Дитяча психологія
Доброго дня! Моєму сину майже 4 роки. Тиждень тому до нас в гості прийшла моя подруга з 1-річною донькою. Подруга розмовляла до мого сина привітно, лагідно, з посмішкою. На руках в неї куйовдилася її донечка. Син підійшов і всівся біля подруги, якось дивно посміхався, потім сів поряд з її донькою на ноги подруги. Покрутився, поклав руки на її руки, почав погоджувати. Запідозрила, що все не так просто. Забрала його від неї під якимось предлогом і зрозуміла, що він збуджений. Вони пробули в нас ще півгодини після того, його туди до них тягнули. Я просто відволікала його на все, що могла придумати, не концентрувати уваги на цьому. Думала, то випадковість одноразова була. Та це вже повторилось ще кілька разів. На жінок, що посміхаються, якось надто радісно дивиться на вулиці, у логопеда були - коли мені його віддавали, то я побачила, що син всівся біля неї і радісно хотів погоджувати руку. На мою руку вдома чіплявся, та я увагу переключала. А сьогодні ми в бабусі нашої не лишилися ночувати, втекли додому, бо він від неї не хотів відходити. Обіймав, гладив її. Свекрусі я не могла нічого сказати, а вона його обціловувала сиділа, а син там балдів. Я тут теж намагалась рох'єднувати їх якось. Все це події одного тижня. Мене це дуже лякає. Як це зупинити? Наскільки це все погано? Або, наприклад, коли я не поряд (похід до логопеда), то взагалі не знаю, що відбувається. До слова! Минулого вересня я вже відучувала його від такого. Тоді його збуджували ноги. І не важливо чиї, дорослі чи дитячі, жіночі чи чоловічі. Він просто бачив, підходив і смикав за пальці. І збуджувався. Тоді за місяць відучила, забувся. Просто чоловіка і мою маму попередила, щоб говорили, що ноги/носки брудні, що я їх ще не помила. В садок дитячий не ходить і не ходив. Що мені робити? Як діяти? Чому це відбувається? Він же дитина. Що це означає? В мене вже страх його взагалі обіймати...
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Добрий вечір. Ваше занепокоєння зрозуміле. Сексуальні порушення можуть бути зумовлені невротичними розладами.
Тому, не гайте час та відведіть сина до невролога.
психолог онлайн
цитата:
Моєму сину майже 4 роки
Ваш сын сейчас проходит по одному из соответствующих этапов своего психосексуального развития.
И с 3 до 6-7 лет - это как раз и есть фаллическая стадия.
Поэтому вероятнее всего у него нет никаких сексуальных нарушений.
Ваша же задача сделать сейчас так, чтобы у него не произошла фиксация на этом этапе.
Рекомендую Вам взять хотя бы одну индивидуальную консультацию, чтобы Вы понимали, как надо себя с ним вести.
психолог онлайн
Fortuna, доброго часу доби!
Все нормально з Вашим сином! Не лякайтесь. Сексуальні відчуття у дітей вже є на перших місяцях життя. Тому,сексуальне збудження без сексуального усвідомлення є у всіх дітей.
Я б радила всеж таки звернутися до дитячого психолога. Підозрюю, що Ваш малюк, зафіксував отримання задоволення при токтільному контакті з лагідними жінками. І тепер, несвідомо намагається це відчути знову і знову. Це може згодом минути, а може і зафіксуватися. Тому, кроще з цим розібратися саме с фахівцем. Шукайте дитячого психолога який має досвід роботи саме з маленькими пацієнтами.
І порада до Вас - старайтеся не акцентувати або мінімізувати свою увагу, коли це помічаєте. Можливо, що саме це, Вашу максимальну увагу, Ваш хлопчик і намагається отримати. Тому спробуйте змінити тактику: коли Ви знаєте, що хтось з жінок прийде до Вас, перед цим максимально пограйтеся з дитиною, поспілкуйтеся. А от коли гості прийшли - більше уваги всеж таки, щоб не сталося, приділяйте гостям. За один раз нічого не зміниться, а от коли це буде послідовно, то якщо така його поведінка обумовлена перетягуванням Вашої уваги на себе - тоді його дії зміняться. Але це як теорія. Всеж таки треа зрозуміти причини дитячої поведінки. а це рробота фахівця.
Мудрості Вам та подбайте про себе!