Чи повертатися на стару роботу
Звільнилася з роботи рік тому. Після цього змінила вже три роботи. Увесь час хочу повернутися на першу роботу. Там були хороші люди і територіально близько, хоч багато інших недоліків. Директор запропонував мені повернутися до них на трохи гіршу посаду, але попередив, що деякі працівники вороже налаштовані щодо мене. Хоча я ні з ким не сварилися і звільнилася теж мирно. Я так хотіла повернутися саме через хороший колектив, а тепер виходить, що деякі з них чомусь сердиті на мене. Що мені робити? Повертатися на цю роботу? Я так хотіла, а тепер дуже переживаю і сумніваюся. Почуваюся якоюсь зрадницею і побитою собакою, у якої нічого не вийшло і тому вона повернулась. Мені соромно. Але в нашому місті мало вакансій, а у мене діти, з якими треба бути поруч. Допоможіть. Вже накрутила себе до істерики.
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Здравствуйте!
Подскажите, а почему вы уходили с первой работы и с других работ?
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Доброго ранку!
цитата:
Що мені робити?
Відчуваю Вашу розгубленість і безпорадність. Сумні думки нахлинули.
цитата:
Почуваюся якоюсь зрадницею і побитою собакою, у якої нічого не вийшло і тому вона повернулась. Мені соромно.
І через них важко розібратись в реальності. Проте необхідно, щоби прийняти виважене рішення.
Спробую деякими питаннями Вам допомогти.
Ви зазначили
цитата:
в нашому місті мало вакансій, а у мене діти, з якими треба бути поруч
Якби вакансій було більше, Ви б повертались на стару роботу чи ні?
цитата:
Вже накрутила себе до істерики.
Ось головна перешкода, на мою думку. Адже Ви схильні драматизувати ситуацію. А також винити себе, мовляв, зрадниця і таке інше. А насправді, кого Ви зрадили? Чи є реальні підстави вважати себе зрадницею?
Також, вважаю, що потрібно розібратись з причинами і мотивами Вашого звільнення. Наскільки вони були вагомі - можете розкрити тут, на форумі?
Відредаговано автором 13-02-2023 09:43:12
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334331 для Владимир Анатольевич Тарасенко
З першої роботи (на яку хочу повернутися) звільнилася з початком війни, думала, що буду виїжджати, хотіла бути із родиною, якась паніка була. з другої звільнилася, бо покликали на третю роботу - більш престижну, яку всі хвалили, але там виявилося нестерпно важко. тому і звідти пішла. Зараз четверта робота. Територіально далеко, економічно не дуже вигідно, бо дорога вартісна. Але працюю, бо треба ж за щось жити. Завжди і на всіх роботах сумую за першою. Все порівнюю з нею. Дуже хочу туди, але інформація про вороже ставлення деяких колег (які на керівних посадах) мене просто злякала. Я так надіялася на повернення, а тепер просто опустилися руки.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334330 для Дина Дмитриевна Каленская
З першої роботи звільнилася на початку війни в стані певної паніки. пошкодувала про це. завжди хотіла повернутися. з другої пішла, бо покликали на третю, більш престижну і зі слів друзів дуже хорошу. а там було важко фізично і морально , тому і пішла звідти. а зараз на роботі в іншому місті. хочу на першу. завжди хотіла назад. Але тепер боюсь, що мене засудять, що на мене ображаються, там працюють такі старожили компанії, які звільнення вважають зрадою, тому на мене дехто дуже сердиться
психолог онлайн
Дина Дмитриевна Каленская
цитата:
Звільнилася з роботи рік тому. Після цього змінила вже три роботи. Увесь час хочу повернутися на першу роботу. Там були хороші люди
Доброго дня. Люди, яких ви пам'ятаєте як хороших, і старожили, які сердяться із-за Вашого звільнення, це різні люди? Тобто якщо ви повернетесь, до вас можуть вороже ставитись тільки деякі люди, а взагалі колектив буде підтримувати?
цитата:
З першої роботи (на яку хочу повернутися) звільнилася з початком війни, думала, що буду виїжджати, хотіла бути із родиною, якась паніка була. з другої звільнилася, бо покликали на третю роботу - більш престижну, яку всі хвалили, але там виявилося нестерпно важко. тому і звідти пішла. Зараз четверта робота.
Таке враження, що Ви швидко звільняєтесь, коли виникають перші труднощі чи пропонують іншу роботу, яка має бути чимось кращою за попередню. Можливо, цього разу варто не поспішати? Напевно, на кожній роботі будуть свої нюанси, які треба буде витримувати. І було б добре навчитись зважувати недоліки та переваги майбутньої роботи до того, як на неї погоджуватись. А також відповісти собі на запитання, чи не псуєте Ви собі репутацію із-за того, що часто міняєте роботу?
Щодо першої роботи, на яку пропонують повернутись, Ви вже знаєте, що посада буде гірша, ніж раніше, а також старожили можуть вороже ставитись. Як оцінюєте вірогідність витримати вороже ставлення, якщо воно справді буде, чи підтримають Вас інші колеги, чи зможете з часом перейти на кращу посаду?
психолог онлайн
Доброго дня.
З вашого повідомлення складається враження, що ви не знаєте чого хочете. На коному робочому місці були свої переваги та недоліки, а ви намагаєтеся знайти ідеальний варіант роботи без жодних недоліків. Схоже ви не готові стикатися зі складностями і необхідністю їх долати.
Також цікавою є причина через яку ви хочете повернутися на першу роботу. Як наче ви розглядаєте роботу не як місце для заробітку грошей чи проіесійного зростання, а як місце де ви могли б мати приємне спілкування та отримувати підтримку інших людей. Схоже на потребу в друзях або якійсь спільноті людей, де вам було б комфортно. Цю потребу можна задовальняти не лише на роботі, а шукати інші способи.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Що мені робити? Повертатися на цю роботу?
Що для Вас важливіше? Де Вам буде комфортніше? (відповідаючи на ці запитання відкиньте те, що на Вас ображенні колеги). Спробуйте на листкові паперу відмітити всі "+" та всі "-" нової та колишньої роботи.
Обирайте те, що краще для Вас. Завжди та за будь-яких обставин обирайте себе. Незважаючи ні на що та ні на кого.
А якщо Вас, настільки, хвилює думка оточення (колишніх колег), що у Вас істерика та паніка, то потрібно знайти причину та пропрацювати за допомогою спеціаліста. (Чому для Вас так важлива думка інших?)
психолог онлайн
Вітаю. Працювати серед тих, хто вороже ставиться, складно. Працююча людина багато часу проводить в робочому колективі, майже весь день. І перебування серед тих, хто недоброзичливо ставиться, буде забирати багато енергії.
Поміркуйте,саме в чому може проявитися «вороже налаштування»? Якими конкретними діями, словами, наслідками проти вас воно може проявитися? Якщо це буде на рівні думок, відсутності доброзичливості, можливо, ви зможете витримати таке ставлення досить легко. А от якщо це проявиться у конфліктах, позбавленні премій, можливості взяти відгул і відпустку тоді, коли це необхідно, то це зовсім інші складнощі. То як ви собі представляєте «вороже налаштування»? Чи бачили ви в першому колективі, що до когось зі співробітників були прояви недоброзичливості? В чому це проявлялося?
Взагалі, коли нам потрібно вибрати один з двох варіантів, то слід прислухатися до своїх почуттів: які проблеми, труднощі, перепони буде витримувати легше. Зверніть увагу не на плюси, а саме на негативні сторони. Візьміть аркуш паперу, розділіть його на 2 частини і запишіть проблеми на першому місці роботи та на останньому. Потім прислухайтеся до себе – що витримувати буде простіше, що буде забирати менше сил, що буде спричиняти менше страждання.
Можливо, вам такий спосіб зробити вибір допоможе. Напишіть, свої висновки, будь ласка.
Відредаговано автором 13-02-2023 21:13:38