Проблема у вихованні дитини
Доброго вечора. В мене є така проблема з якою я не можу справитись, буду вдячна за допомогу. Мені 30років вдруге одружена маю сина від першого шлюбу 8років, та доньку 1рік.
мій син зовсім мене не чує, не хоче навчатися самостійно виконувати завдання, робити елементарні речі без мого нагляду. Дуже багато розмовляє одне і теж саме повторює тричі в різних варіаціях, не може виконати чітко поставлені задачі ігнорує або шукає безліч причин аби не робити, наприклад:просиш трохи швидше поїсти щоб кудись піти він буде довго розмовляти про якісь приколи і тому подібне, або одягнутися коли прошу треба разів 20 повторити, це дуже дратує. Часто з ним розмовляю на цю тему він погоджується але через пів години все повторюється. Дуже важко. Інтересів дуже мало, боїться спробувати щось нове, сентиментальний але дуже добрий. Його потреби матеріальні, вербальні намагаюсь задовольняти. Дуже боюся що із за того що багато розмовляє (фонить) буде сам по собі і без друзів
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Вітаю.
Якщо в Вас є така можливість, краще звернутися на очну консультацію до дитячого психолога у вашому місті або шкільного психолога. Також, до дитячого невролога. Бо не бачивши дитину, дуже важко щось радити.
Як він навчається? Як поводить себе в школі? Що каже класний керівник? Є в нього друзі? Які відносини в родині? Які відносини з вітчимом? Вашому сину вистачає Вашої уваги, любові? Була родова травма? Неврологічний діагноз до 1року?Дуже багато питань.
"мій син зовсім мене не чує, не хоче навчатися самостійно виконувати завдання, робити елементарні речі без мого нагляду". Ви багато бачили 8річних хлопчиків, які самі виконують домашнє завдання, з радістю допомагають по хатніх справх, та "роблять елементарні речі" самостійно? Я-ні. Це якось протиприродно. Звичайно, дуже б хотілось, щоб він таким був-зручненьким, особливо коли є ще маленька дитина та сил на все не вистачає. Але ж, Ваш син, в силу віку, потребує уваги та контролю. В нього тільки формується відповідальність. Треба трішки почекати.
"Дуже багато розмовляє одне і теж саме повторює тричі в різних варіаціях, не може виконати чітко поставлені задачі ігнорує або шукає безліч причин аби не робити"
Може бути результатом Вашого з ним способу взаємодії , бо "разів 20 треба повторити"( який коректується), а можливо-неврологічних порушень(тоді до врача).
"багато розмовляє (фонить)" та "Часто з ним розмовляю " Може в Вас це сімейне? Звідки такий досвід, що в "болтунів" не має друзів?
"Інтересів дуже мало, боїться спробувати щось нове, сентиментальний але дуже добрий".
Якщо Ви вважаєте, що це треба корегувати, Вам теж краще звернутися до фахівця, щоб виробити нову стратегію поведінки з сином.
психолог онлайн
В первую очередь, Вам необходимо разобраться с тем, связано ли поведение сына с проблемами
цитата:
у вихованні дитини
или с тем, что у него есть какое-то заболевание.
Поэтому Вам надо обратиться с ним к неврологу и/или психиатру.
И если врачи скажут, что сын здоров, тогда ему потребуется психотерапия, чтобы он смог научиться самостоятельности.
Вам также надо будет взять несколько индивидуальных консультаций, чтобы Вы поняли, как нужно вести себя с сыном, если хотите чтобы он смог
цитата:
навчатися самостійно виконувати завдання, робити елементарні речі без мого нагляду
Потому что изменение Вашего поведения также поможет сыну стать самостоятельным.
Відредаговано автором 17-02-2023 04:53:52
психолог онлайн
цитата:
або одягнутися коли прошу треба разів 20 повторити
Звернув увагу на цю обставину. От про що вона свідчить? Не тільки ж про спосіб реагування сина. Здебільшого про безпорадність мами. Чи то вона не має поваги у сина. І на додачу сама себе принижує, повторюючи прохання по 20 разів(!) Дитина ж, дивлячись на мамину слабкість, ще більше переконується в тому, що з мамою ТАК МОЖНА(!)
Якщо дитина з першого разу не реагує, то другого разу вже не може бути. А що має - так це дії, інші дії. І не обов'язково покарання. Засобів впливу міліон. З чого він складється - про це вже окрема розмова щодо самоповаги батьків, мудрості, гнучкості і творчості їхньої поведінки.
Відредаговано автором 17-02-2023 10:29:25