Апатія, тревога, прокрастинації
Втратив роботу і заробіток, в стресі і апатії після втрати роботи, підсів на азартні ігри, за мету вбачав " розбагатіти". після чого набрався боргів, чесним та не чесним способами, впав ще в більшу апатію та прокрастинацію. Після деяких роздумів, вирішив податися до служби, НГУ в більш "спокійну" частину. Був вмотивований та налаштований позитивно. Хоча в мене є проблеми з думками про смерть і тд. Та, пройшов вже другий місяць я все в очікуванні чогось. Чи то вигорів, чи то як, але думки повертаються і стає все гірше. Тиснуть колектори і відсутність хоть чогось. Не знаю куди йти і чого чекати. Намагаюсь вирівняти ситуацю, але на це бракує сил. Останнім часом багато сплю. Занадто багато, стресу, брехні. Не знаю в кого запитати, а треба вирішувати самому. Хоча бачу, що зі сторони це все просто смішно і як я міг потрапити в таку ситуацію.
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Вітаю. Ситуація складна, багато невизначеності, невідомо як виходити з проблеми. Ваше життя - постійний стрес та відчуття страху, що ситуація може зовсім вийти із-під контролю через брак сил. Залишатися в хронічному стресі спокійним та бадьорим неможливо, він забирає сили, енергію, тому ваша психіка захищає вас від повного виснаження тривалим сном. У вас нормальна реакція на ненормальну ситуацію.
Ви наробили помилок, але зараз розумієте, що завели себе у пастку бажанням легкого збагачення. У дорослому житті легко, швидко та без зусиль з’являються тільки проблеми та борги.
Вам зараз дуже потрібна підтримка, людина, якій можна довіряти, яка не буде добивати критикою, не буде принижувати. Вам потрібен той, хто знає, як вирішувати проблему з боргами.
Чи знають ваші рідні, що з вами відбувається? Чи може хтось з родичів чи друзів вам допомогти? Вам потрібен хтось, хто буде поруч, поки ви переживаєте нелегкі часи. Не для того, щоб за вас розрахуватися, а щоб підтримувати добрим словом і вірою в те, що ви впораєтеся, навіть якщо це буде дуже складно.
психолог онлайн
цитата:
Намагаюсь вирівняти ситуацю, але на це бракує сил.
У Вас есть варианты, как Вы будете "выравнивать ситуацию"?
И Вам просто надо найти на это силы?
Или Вы не знаете
цитата:
куди йти
и как будете решать проблему?