у мене дуже токсична мама. вона випила з мене всі соки
Склалось так, що живу з мамою. Маю вищу освіту, працюю, заробляю. Мама сама не може обійти себе: навіть в елементарному: купити хліба чи води, винести сміття, поповнити рахунок мобільного. вона має хворі ноги.
всі справи я роблю сама.
до прикладу. вже звичний для мене розклад на неділю. хоча , це вихідний і я просто мрію ВІДПОЧИТИ у цей день хоча б раз на місяць.
1. Прокинулась. Поставила мамі сніданок, приготовлений звечора.
2. Сама не їлп. Пішла на ринок, купила більше 10 кг. продуктів (є тележка). Привезла їх додому.
3. Відразу по приходу пішла по іншим магазинам докупити продукти на борщ.
4. Зварила борщ.
5. Вигуляла собаку.
6. Знову в магазин, який через дві зупинки - докупила яблук, яких дуже захотіла мама.
7. Сіла попрацювати за комп'ютером. Маю ще одну роботу, крім основної.
8. Помила голову.
9. Зробила генеральне прибирання кухні та прихожої.
СЬОГОДНІ ПРИЙШЛА З РОБОТИ, А МАМА ВЛАШТУВАЛА СКАНДАЛ ТА ІСТЕРИКУ, БО Я ЛІНИВА І НЕ ВИКИНУЛА ПАПІР З ТУАЛЕТУ. СЕРЙОЗНО. ТА Я НА СЕБЕ ЧАСУ ВЗАГАЛІ НЕ МАЮ, ГОЛОВИ НЕ ПІДІЙМАЮ. ВОНА БІЛЬШУ ПОЛОВИНУ ДНЯ ЗАЙНЯТА СВОЇМ ПЛАНШЕТОМ (В ЯКОМУ НАВІТЬ ФІЛЬМ НЕ МОЖЕ ЗНАЙТИ БЕЗ МОЄЇ ДОПОМОГИ) АЛЕ ВЛАШТОВУЄ МЕНІ СКАНДАЛИ. ЇЙ НОРМАЛЬНО ОБЗИВАТИ МЕНЕ ЧИ ПРОСТЯГАТИ ДО МЕНЕ РУКИ. Я ВЖЕ БІЛЬШЕ НЕ МОЖУ ТАК. Я НЕ ХОЧУ ЖИТИ. ВОНА МЕНЕ ЗАДАВИЛА ВЖЕ ПРОСТО
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Добрий день. Якщо ви заробляєте самі, що вам заважає зняти для себе квартиру, найняти сєдєлку?
Поповнити рахунок чому не може? Як на це впливають хворі ноги?
цитата:
У МЕНЕ ДУЖЕ ТОКСИЧНА МАМА. ВОНА ВИПИЛА З МЕНЕ ВСІ СОКИ
Що ви хочете з цим робити?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334910 для Віталія Юріївна Мельник
поповнити рахунок не може, бо не вміє користуватись інтернет-банкінгом. вийти на вулицю та поповнити рахунок не може, бо не виходить з квартири взагалі.
психолог онлайн
цитата:
20-02-2023
Склалось так, що живу з мамою.
ви живете своє життя, чи мамине?
цитата:
Я ВЖЕ БІЛЬШЕ НЕ МОЖУ ТАК. Я НЕ ХОЧУ ЖИТИ. ВОНА МЕНЕ ЗАДАВИЛА ВЖЕ ПРОСТО
а що конкретно ви хотіли б отримати від звертання на психологічний сайт?
психолог онлайн
https://upsihologa.com.ua/Separaciya_ili_otpusti_menia_mama.html
психолог онлайн
Маме удобно с Вами, вы все выполняете, и потакаете даже тем ее потребностям, которые она может выполнить сама. Пользоваться тем же компьютером не умеет, потому что и не хочет, ведь знает, что можно делегировать все Вам. Конечно Вам тяжело это проблема сепарации, и конечно же нет совсем границ, именно Ваших.
психолог онлайн
цитата:
Чому ви не відповідаєте на інші запитання? Скільки мамі років, що вона не може навчитися поповнювати телефон?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334918 для Віталія Юріївна Мельник
їй 62. не відповідала бо було аварійне відключення світпа
психолог онлайн
цитата:
їй 62. не відповідала бо було аварійне відключення світпа
Зрозуміла. Так а зараз можете сказати на яку допомогу очікуєте від психологів сайту? І що ви хочете робити з цією ситуацією?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
ВОНА МЕНЕ ЗАДАВИЛА ВЖЕ ПРОСТО
Задавила, бо Ви дозволили(!) Це треба визнати і усвідомити. От коли визнаєте і усвідомите, стосунки з мамою почнуть змінюватись. Психолог допоможе на цьому шляху. Звісно, якщо звернетесь до нього.
психолог онлайн
Доброго дня! Співчуваю, що ви опинились в такій ситуації. Скажіть, будь-ласка, чи маєте близьких родичів? Наскільки хвора мама- вона лежача, чи погано пересувається, може з милицями чи ходунками? Чк довго триває її захворювання? Як довго ви проживаєте разом?
психолог онлайн
Доброго дня.
А що б ви робили, якби вам не потрібно було приділяти весь час мамі? Чим би займалися? Як саме відпочивали б?
психолог онлайн
Мати - безпорадний деспот? Таке трапляється.
Вона прив'язує Вас до себе своєю безпорадністю, а потім "випиває кров". Залізна тактика.
Чому ведетесь? Почуття провини? Або дочірній борг ("я ж тебе виростила...")?
І де Ваше особисте життя? Бо турботою про мати Ви теж ніби втікаєте від нього...
психолог онлайн
цитата:
Если у Вас нет возможности и/или желания сепарироваться от мамы, то Вы можете изменить ее.
Потому что семья - это система и если Вы начнете вести себя с мамой по-другому, то и она будет вынуждена изменить свое поведение.
Но для этого Вам придется менять себя, свое отношение к жизни и к ней.
Поэтому у Вас должна быть сильная мотивация сделать это.
Ведь Вам придется тратить время, энергию и деньги на индивидуальную психотерапию.
По времени на это потребуется 3 месяца.
В результате Вы избавитесь от страхов, обид, чувства вины, научитесь распознавать ее манипуляции и противостоять им, разовьете свое уверенное поведение и сможете отстаивать себя и свои границы.
Рекомендую Вам подумать над таким вариантом решения Вашей проблемы, потому что иначе она Вас действительно "задавит".