Що робити?
Діло в тому що я дівчина і зараз знаходжусь у стосунках з іншою дівчиною.В нас нібито все добре але , по-перше я боюсь що не люблю її на справді , а у мене просто сексуальний потяг до неї . По друге я точно знаю що не люблю чоловіків, але мене лякає що вона дівчина. Ще я завжди переймаюсь тим що все почалось так швидко, таке відчуття що мене лишили права вибору. Ще я боюсь втратити її , і зробити їй боляче, хоча іноді роблю це словами або діями.Я розумію що накручую себе , але не знаю як з цим боротись. Я боюсь що в один момент я зрозумію що не кохаю її.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Доброго вечора, Ярославо.
Якщо це Ваші перші стосунки з дівчиною, то зрозуміло, чому Ви нервуєте. Чому Вас лякає те, що вона двічина? Що саме змушує відчувати, що у Вас не було права вибору?
Можливо, варто обговорити з дівчиною питання про темп розвитку ваших стосунків. Якщо Ви відчуваєте, ніби все відбувається надто швидко, і тривожитесь через це, можна попросити партнерку більше прислухатись до Вашої потреби зближатись у власному темпі. Удачі!
психолог онлайн
цитата:
Я розумію що накручую себе , але не знаю як з цим боротись. Я боюсь
Ярослава, если Вы хотите разобраться в себе, то Вам нужна индивидуальная психотерапия.
Для этого Вам необходимо обратиться за помощью к родителям, чтобы они нашли Вам психолога и оплатили работу с ним.
Специалисты не имеют юридического права консультировать Вас без согласия родных, из-за того что Вам нет 18 лет.