Чому у чоловіка залежність від порно?
Добрий день. Ще на етапі зустрічань з‘ясувалось, що чоловік дивиться багато порно. Як би це смішно не було, але дуже часто приходилось міняти операційну систему на ноуті бо з‘являлись регулярно віруси. Потім помітила що у історіі одні порносайти, і коли він нічим не зайнятий він завжди дивится порно. Були бесіди на цю тему. Він казав, що просто так навіть може дивитися порно і навіть не мастурбувати. І коли на роботі седить без роботи теж дивиться. З роками я помічала все більше і бвльше всякого: шукає на сайтах знайомст дівчат щоб скинули йому голі фотки, сам їм кидає свої. До зустрічі в живу діло якби не доходить у них судячи з перемисок. Потім в хід пішли і хлопці. Зарееструвався на веб кам щоб вести трансляції. Потім у нас секс впав на мінімум, можна сказати зник. Він накупив кучу іграшок собі для задоволення. І регулярно цим всим користується. При чому він може навіть не мастурбувати, а просто лежати і весь вечір дивитися порно. Це явно хвороба. Але він не бачить в цьому взагалі нічого такого. Для себе я вирішила що буду розлучатися з ним. Але мені цікаво що такого могло бути в його житті що викликало таку залежність? І донести до нього напевно ніяк, що потрібно з цим щось робити?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Це буде хворобою в тому випадку, якщо він від цього буде відчувати біль, страждання і т.д. Якщо він в цьому проблеми не бачить, і якщо це в межах закону - це не проблема, це його сексуальність.
Питання до вас, як це впливає саме на вас? Що ви відчуваєте?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335262 для Маргарита Артурівна Древаль
Це витісняє його з мого життя. Я не вважаю це нормальним, зо він дивиться порно лежачи на дивані в той час поки я наприклад займаюся хатніми справами, і біля нього грається дитина. Для нього норма мастурбувати всю ніч, не ховати потім ці іграшки від мене і дитини (дитина ще не розуміє, бо маленька) лубриканти повсюду. Звичайний секс його вже не цікавить і не задовольняє. А те що хоче він в ліжку для мене не прийнятне.
Чому ви вважаєте що це не хвороба(залежність) як наркоманія, а просто його сексуальність?
Доповнення від автора
Точніше витісняє мене з його життя
Доповнення від автора
При тому що після ночі своїх утіх він не хоче проводити час з сімею, а хоче спати бо втомився.
Доповнення від автора
А ще я переживаю, зоб потім йому в голову не прийшло задіяти доньку в своїх збоченнях.
психолог онлайн
Це може бути залежністю, але це не є хворобою, або чимось що «ненормально», від чого його потрібно рятувати, особливо, якщо він не вважає, що це проблема.
Це проблема, як я розумію тільки для вас, ви від цього страждаєте і не получаєте того в стосунках, що вам потрібно - увагу, секс, любов. А для вашого хлопця це звичайне життя.
Тоді поставлю питання так: якщо він був б наркоманом, ви б теж його рятували від його залежністі?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Але мені цікаво що такого могло бути в його житті що викликало таку залежність?
Відповідь на це питання можна отримати в ході терапії. Причин фіксації на темі порно, сексу і такого іншого може бути багато. І тому немає сенсу гадати на кавовій гущі і робити якісь припущення.
цитата:
І донести до нього напевно ніяк, що потрібно з цим щось робити?
Судячи з Вашого допису, навряд чи вийде. Маємо справу з прогресуючою залежністю, А те, що відбувається в присутності дитини, напевно, має більш гостре визначення. Не виключаю, що навіть в юридичній площині.
Доповнення від автора
Можливо спробувала б якось донести іншу думку, але поки людина сама не захоче змінити щось, то це все буде марно. Я це розумію і тому збираюся йти від нього.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335270 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Підкажіть будь-ласка, як діяти в майбутньому? Я переживаю щоб його прогресуюча залежність не стала причиною можливої твами дитини (йому може стати цікаво спробувати нове збочення, бо старе надоїсть). І заборонити бачится з дитиною я не зможу, бо в дитини має бути тато, і поки він гарний татко для неї
психолог онлайн
цитата:
Я так розумію, що вирішили розлучитись. Якщо так, то реалізуйте своє рішення. Будьте уважні. За потреби порадьтесь з юристом.
Щодо чоловіка - нічого не можу сказати конкретно, бо я його не знаю і, відповідно, гадки не маю, на що він здатний.
Відредаговано автором 26-02-2023 11:11:36
психолог онлайн
Доброго дня.
Стосовно безпеки дитини ситуація може бути серйозною. Вам варто бути пильною щодо взаємодії чоловіка з дитиною. Порнозалежність має тенденцію до прогресування, якщо з нею нічого не робити. Мозок влаштований таким чином, що для утримання рівня задоволення необхідно або надавати нові стимули, або "підвищувати дозу" стимуляції. У випадку з порно - це шлях до все більш дивних і неприйнятних соціумом фантазій.
З приводу причин виникнення саме порнозалежності у вашого чоловіка можна тільки гадати. Не впевнена, що це має якийсь сенс. Але цікаво чому вас зацікавило питання причин?