соромно за себе
Доброго дня!В мене склались геть не прості стосунки з директором на роботі,чомусь він вирішив чи то змагатись зі мною, чи то йому дуже весело принижувати мене....Весь час хоче вколоти мене якимось словечком або фразою,і радіє як я вибухаю злістю або виходжу з кабінету(переважно в туалет,щоб поплакати). Мені здається,що для нього це якась гра....Дійшло до того,що я перестала майже повністю спілкуватись з колективом у його присутності...Він дуже тісно почав спілкуватись з однією працівницею,яка,як виявилось,йому все доносила і жалілась, якщо їй щось не подобалось..останнім часом і на мене поскаржилась,коли я не встигла їй одразу знайти документ,який вона просила, сказала шефу, що це я спеціально так...Ттак вона поступала не тільки зі мною,але якимось дивом я відвоювала одного працівника(хоча для себе напевно зробила ще гірше)
Я самотня,хоча мені 33роки,стосунків немаю.Шефу весь час здається,що якщо я спілкуюсь із працівниками(а це переважно чоловіки),то я неодмінно пристаю чи заграю з ними....Навіть був такий випадок,коли один працівник жартома робив всілякі компліменти і знаки уваги,хоч він одружений....В якийсь момент мені це стало геть не приємно і я відсторонилась від того,навіть посварилась з цим працівником. На це мій шеф відпов "Напевно ти дала повід......Мені так соромно стало від цих слів,так образливо.... перестала ходити на корпоративи,на дні народженя працівників
Але цієї пятниці,один працівник запросив на ДН,я не змогла відмовити йому,бо з ним у нас найдружніші стосунки.Він запросив свою дівчину також....Я бачила як ця працівниця з шефом заграють і підморгують один одному,контролюють кожен мій крок,бо я тут....Мене це дуже злило,гнітило,здавалось,що я щось роблю не так...
Переважно спілкувалась з іменинником,навіть під дією алкоголю він запросив на типу танець, я сприйняла це як жарт і нічого такого страшного,коли обернулась,ця працівниця вже знімала відео,думаю для того,щоб показати шефу,бо його вже не було з нами, і заді стояв ще один співробітник і його дівчина...
тепер мені надзвийно встидно,думаю його дівчина приревнувала,хоча я і в думках нічого такого не мала....
Тепер навіть незнаю,як маю вийти на роботу,адже випивши почувала себе трохи розкутішою,а ця працівниця не пяніє зовсім від алкоголю і кожен мій рух відслідковувала,думаю завтра на роботі наберуся сорому на все життя....
як вийти з тієї ситуації,як заставити себе вийти на роботу і дивитись колегам в очі...
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Здавалось би, просте питання - наберіться сміливості і вперед - будь що буде. Проте легко сказати, та важко зробити.
А щоби зробити, потрібно розібратись з природою Вашої сором'язливості. З Вашим бачанням себе і ставленням до себе. З умінням себе підтримувати. Із здатністю усвідомлювати реальність і будувати прийнятні стосунки...
Отже, перелік вийде довгенький. В процесі спілкування з психологом цим речам варто приділити увагу.
А зараз можете чітко відповісти - за що саме Вам соромно?
Чи соромили Вас в дитинстві? Як, взагалі, ставились тоді батьки та інші значимі люди?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335275 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Зараз соромно за алкоголь,що я дозволила собі спяніти і розслабитись у колективу на очах....соромно за те,що можуть подумати ніби і занадто нав язливою була до іменинника....
Так,
мене часто соромили в дитинстві,мама могла при мені з іншими людьми обговорювати мої недоліки...
психолог онлайн
Доброго дня.
Ваша історія наповнена подробицями, інтерпретаціями та емоційною окраскою найменших подій. Такі історії з такою значущістю найдрібниших подій у взаємовідносинах часто розповідають підлітки. Підліки тільки вчаться вибудовувати відносини.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335286 для Анастасия Владимировна Тарадай
тільки, нажаль, я не підліток(
психолог онлайн
цитата:
Так, мене часто соромили в дитинстві,мама могла при мені з іншими людьми обговорювати мої недоліки...
Схильність себе соромитись суттєво заважає в житті. Тому, якщо хочете вирішити проблему, а не просто про неї поговорити, обирайте психолога і починайте реально собі допомагати. Така от проза. Зрештою, отримаєте результат і час не змарнуєте.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335290 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дякую Вам за відповідь