Ненавиджу родню чоловіка
Ненавиджу родню чоловіка, хоч вони і живуть далеко. Ще на початку нашого подружнього життя вони не ставились до мене як до людини: свекруха визивала чоловіка будувати сарай за місяць до моїх родів(а я мала їхати в роддом в інше місто), а його сестра під час вагітності довела мене до істерики, подзвонивши мені на роботу з претензіями. Свекруха до нашої доньки ставиться гірше, ніж до інших внучок, або приїзжаючи до нас перебивала розповіді про внучку і розказувала про інших або порівнювала не в кращу сторону. Цей список можна продовжувати дуже довго. Я довгий час намагалася бути чемною і не висказувала їм нічого в очі, тільки чоловіку говорила, що мені не подобається. Але він взяв тактику їх захищати.
А останнім часом так взагалі мене це ще більше відвернуло і від його родичів, і від нього. Я не хочу їх бачити взагалі. Бо кожен раз згадка в нашій сім'ї про них закінчується скандалом. Чоловік ніби нічого не бачить, просто захищає їх і каже, що я намовляю або невдячна.
Але я не розумію їх відносин у сім'ї: матері в дитинстві в нього не було - вона поїхала працювати кордон, залишивши дітей на батька-алкаша і своїх батьків, а сестра дзвонить тільки коли їй шось треба. Тільки з соц.мереж ми дізнавалися, що вона була в нашому місті і навіть не теоефонувала чоловіку, щоб зустрітися. Та і взагалі не дзвонить просто поговорити.
І ось зараз чоловік образився, коли його мама захотіла приїхати до нас в гості (погуляти по місту, щоб її зводили в кафе, в кіно), а я сказала, що якщо вона приїде, то я з'їду на ці дні з дому.
Він образився, наговорив всяких неприємних речей і сказав своїй мамі, що я заборонила їй приїзжати. Для мене це виглядає по дитячому. Вже трохи заморилася і подумую про розлучення. Бо відчуваю,що заміжня за дитиною і маменким синочком.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Доброго ранку, Катю!
цитата:
Ви описали свої почуття і думки з приводу ситуації, що склалася. І от тепер що збираєтесь з оцим усим робити?
Які питання у Вас до психологів? Адже допомогти Вам можна лише на підставі розуміння того, в чому Ви зацікавлені.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335388 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго ранку, Володимире Анатольовичу.
Мені незрозуміло, чому чоловік стоїть на захисті людей хоч і рідних, але тих, хто його використовує.
Тобто це означає, що він мене менше цінує?
Тому що була ситуація, коли його сестра говорила свої претензії щодо мене і він їй нічого не сказав. А коли я говорю те, що думаю - зривається на крик і образливі слова. І таких ситуацій багато, де є подвійні стандарти для нього.
І щодо розлучення: чи не говорить в мені образа на всі ці ситуації? Бо коли не виникає цих ситуацій- то ніби все добре, але як тільки якась сварка - хоч розлучайся. Людина не підтримує, кричить, згадує старі якісь образи, порівнює. І що саме головне, він поводить себе так тільки зі мною. З чужими людьми він боїться навіть поганого слова сказати.
психолог онлайн
Доброго ранку, Катя!
"НЕНАВИДЖУ РОДНЮ ЧОЛОВІКА"
Ви маєте право на свої почуття, в тому числі і на ненависть.
"Мені незрозуміло, чому чоловік стоїть на захисті людей хоч і рідних, але тих, хто його використовує. Тобто це означає, що він мене менше цінує?"
А чому б вам не запитати про це свого чоловіка? Що це означає для нього?
"щодо розлучення: чи не говорить в мені образа на всі ці ситуації?"
Якщо ви відчуваєте образу до чоловіка, то вона не дасть вам можливість об'єктивно бачити усе, що насправді трапилось у вашій сім'ї, тому
зараз ваш погляд на ситуацію дуже звужений.
Що ви втрачаєте для себе, коли чоловік проведе деякий час зі своєю мамою? Чому для вас це так болісно?
Чи є у вашого чоловіка позитивні сторони?
Що цінного є для вас у цих відносинах?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335391 для Ирина Николаевна Островерх
мені не болісно, що він витратить час з другою людиною. Я це пропонувала. При чому пропонувала поїхати в інше місто на екскурсію, а йому такий варіант був не вподоби, а потім мене виставити винною в даній ситауції.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Катя.
"Мені незрозуміло, чому чоловік стоїть на захисті людей хоч і рідних, але тих, хто його використовує."
цитата:
матері в дитинстві в нього не було - вона поїхала працювати кордон, залишивши дітей на батька-алкаша і своїх батьків
Таким чином у вашого чоловіка є надцінність відносин з мамою, оскільки її відсутність в дитинстві залишила сильне враження у нього. Тепер він готовий будь що захищати їх відносини, терпіти знецінення чи токсичність матері, аби тільки не переживати того жаху й відчаю знову. Так він вже дорослий, але для його позасвідомого це не має значення.
Подумайте, як ви можете запезпечити собі емоційний комфорт, таким чином, щоб ваш чоловік продовжував відносини з мамою. Можливо є сенс домовитися про те, що його родичі будуть відвідувати вашу родину тільки за попередньою домовленістю, щоб ви мали час кудись поїхати. Домовитися з чоловіком, що ваші відносини з родичами чоловіка будуть зведені до мінімуму. Зрештою ви маєте шлюб з чоловіком, а не з усією його родиною.
психолог онлайн
цитата:
Тобто це означає, що він мене менше цінує?
Вважаю, що питання більш складне. На його поведінку може впливати багато чинників, які не напряму пов'зані з Вами. Тому не терба поспішати з висновками та піддавати сумніву ставлення чоловіка до Вас. В цілому ж, проблема є. І вона потребує вирішення.
цитата:
Думаю, що Ваші слова він сприймає як напад на нього, на його звички, погляди та вчинки. Мовляв, Ви хочете його переробити. Вам так не здається.
цитата:
І щодо розлучення: чи не говорить в мені образа на всі ці ситуації?
Не тільки образа. Ще й невдоволення тим, що проблема не вирішується прийнятним для Вас способом.
цитата:
людина не підтримує, кричить, згадує старі якісь образи, порівнює. І що саме головне, він поводить себе так тільки зі мною. З чужими людьми він боїться навіть поганого слова сказати.
Тобто вашим стосункам притаманна ось така однобокість. І це так виглядає з Вашого кута зору. Напевно, в чоловіка буде своя правда. Тому варто об'єктивно дослідити ваш спосіб спілкування в цілому. Що там повторюється як хибне кліше? Чому один партнер "не чує" іншого? Що заважає прислухатись до почуттів і бажань?
Гадаю, що співпраця з психологом допоможе вашій парі знайти порозуміння.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335414 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дякую
Ми вже зверталися до психолога, але перший раз це мало тимчасовий ефект, а другий раз чоловіка більше, ніж на 1 сеанс не вистачило. Далі я продовжувала сама.
Чи взагалі нам це потрібно, якщо людина не дуже хоче щось змінити?
Хоча я говорю чого мені не вистачає, але всі мої слова сприймаються як критика, яким би тоном чи як тактично я б не говорила.
Як зрозуміти, яка саме межа "точки неповернення" у стосунках?
психолог онлайн
цитата:
Важко сказати мені стосовно Вас. Думаю, розумієте, чому важко.
Відчуття межі вкрай індивідуальне. Напевно, на прийняття рішення впливатимуть такі речі, як втома і втрата віри у зміни. Усвідомлення, що усі можливі шанси використані. Як відчуття перед собою могутньої стіни, яку а ні розбити, а ні обійти немає шансів. Це я зараз про власні критерії. У Вас будуть свої.
цитата:
Сенс працювати над покращенням стосунків є завжди, але за умови бажання двох - дружини і чоловіка. Тому і вирішувати вдвох, чи потрібно це вам.
Доповнення від автора
Дякую всім Псизоогам за цінні думки)