Переживання щодо майбутнього
Добрий вечір. Останнім часом я постійно хвилююся, нервую щодо свого майбутнього, а точніше, професії. Мої одногрупники, більшість з них, працюють, а я ні, я розумію, що в 17 не обов'язково працювати і я не повинна себе мучати цим питанням, але не можу. Всі працюють, заробляють гроші, а я ні. Бо боюся контакту з людьми, не знаю як, де шукати роботу, що мені підійде, як працювати. Підкажіть, будь ласка, як не нервувати з приводу цього
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Добрий вечір. Нормально хвилюватися в 17 років щодо свого майбутнього. Ваше хвилювання – це тривога і одночасно енергія, яка виробляється вашим організмом в ситуації невизначеності. Наш мозок дуже не любить невизначеності і щоб його заспокоїти потрібно енергію використати на те, щоб рівень невизначеності знизився. Для цього вам потрібно знайти відповіді на питання, які вас турбують: «де шукати роботу, що мені підійде, як працювати».
«Де шукати роботу» – поспілкуйтеся з тими одногрупниками, які вже працюють, дізнайтеся, як вони знайшли роботу, дослідіть пропозиції на сайтах вакансій та пошуку роботи.
«Що вам підійде» - зверніться до психологів, які займаються профорієнтацією
«Як працювати» - коли знайдете підходящу вакансію, роботодавець надасть опис посади, вимоги до співробітника, бажаний досвід та освіту.
Почитайте в Інтернеті статті на тему, як молодій людині знайти першу роботу.
Відредаговано автором 28-02-2023 20:19:28
психолог онлайн
цитата:
як не нервувати з приводу цього
Вы хотите перестать
цитата:
себе мучати цим питанням
?
Или все же хотите решить проблему
цитата:
де шукати роботу, що мені підійде, як працювати
?