Нервоз
Доброго дня!мучить невроз,панічні атаки.тиск піднімається серце колотиться,нехватає повітря,не можу всидіти на місці.підкажіть шо з цим робити?буває такий стан немаю сили,нічого не хочу робити.особливо коли дуже перенервую нападають приступи рвоти.дякую
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Добрий вечір!
Працювати з думками, через які саме і запускається весь цей психосоматичний процес
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Павловна Венглинская
Добрий вечір, Галю
Вам потрібно звернутися до лікаря. Ви не справляєтеся самостійно, тому треба шукати допомогу.
Розкажіть, з чим ви пов'язуєте такий стан? Після яких подій розпочалися проблеми зі здоров’ям? Що крім фізичного стану вас не влаштовує? Треба розбиратися, що відбувається у вашому житті і навести порядок у стосунках.
Загальні рекомендації, вважаю, вам відомі.
Коли ви не можете всидіти, потрібно вставати і рухатися. Підійдуть будь-які дії: швидка хода, розмахування руками, тремтіння кінцівками або усім тілом. Коли не хватає повітря, треба відкривати вікно, виходити на свіже повітря.
Від панічної атаки не помирають, але вона забирає багато енергії, тому потрібно знайти та прибрати причину, яка викликає такий стан, навчитися контролювати паніку. В Інтернеті багато інструкцій, як справлятися з панічною атакою.
Також треба налагодити режим дня, добре висипатися, повноцінно харчуватися, багато ходити пішки на свіжому повітрі, виконувати фізичні вправи по силам, знизити навантаження, якщо ви працюєте, прибрати алкоголь, кофеїн, якщо ви їх споживаєте.
Відредаговано автором 28-02-2023 20:47:30
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Наталия Павловна Венглинская
Доброго, Галя!
Зменшити панічні атаки може правильне й глибоке дихання. Рвота - то природній спосіб скинути зайві переживання з організму, тому з нею боротися не слід.
А от з глибинними причинами неврозу треба розбиратися на психотерапії з психологом.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго вечора!
По-перше, не треба боятися панічних атак. Це не хвороба, а здорова реакція емоційно перегрітого організму.
Впоратися з ними можна і досить швидко. У цьому Вам допоможе психолог, який вміє працювати з ПА.
Головне – не боятися. Причиною ПА є невмотивований викид адреналіну в кров. Через 3-5 хвилин адреналін розпадеться і ПА піде. Але якщо Ви продовжуєте боятися, то може виникнути тривожність.
При ПА бажано спробувати розслабитись (можна за допомогою дихальних вправ, але є й інші методи).
На консультації психолог Вам все пояснить і допоможе справитися з ПА.
психолог онлайн
цитата:
невроз,панічні атаки
В первую очередь Вам надо обратиться к врачу (неврологу и/или психиатру).
И пройти медикаментозное лечение.
И только после стабилизации своего состояния Вы сможете начинать индивидуальную психотерапию.
Потому что, когда Вы находитесь в остром состоянии, психолог не поможет Вам справиться с ПА и с остальными симптомами.
Відредаговано автором 01-03-2023 06:23:29
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Наталия Павловна Венглинская
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня, Галю!
цитата:
мучить невроз,панічні атаки.тиск піднімається серце колотиться,нехватає повітря,не можу всидіти на місці.підкажіть шо з цим робити?буває такий стан немаю сили,нічого не хочу робити.особливо коли дуже перенервую нападають приступи рвоти.дякую
Співчуваю Вам. Панічні атаки - це не той супутник, з яким би хотілось поруч йти по життю.
Однак, добра новина полягає в тому, що з ПА успішно працюють в терапії.
Колеги вже надали багато слушних порад і рекомендацій. Я з ними погоджуюсь. Від себе хочу запропонувати Вам переглянути відео на цю тему. Воно, звісно, не лікує, та й не в тому сенс - воно поширює уяву щодо природі ПА. А лікування у спеціаліста все одно залишається актуальним завданням.
ПАНИЧЕСКИЕ АТАКИ. КАК ПРИРУЧИТЬ "ДРАКОНА"
https://upsihologa.com.ua/audio-video-460
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Галя, доброго часу доби!
Співчуваю Вашому стану - це виснажує.
Колегі вже багато що розповіли про панічні атаки, тож не буду повторюватися. Але у мене є до Вас деякі питання, щоб, можливо, звернути Вашу увагу на важилі запускаючі механізм ПА.
цитата:
мучить невроз
Хто, коли, на якій підставі поставив цей діагноз?
цитата:
панічні атаки.тиск піднімається серце колотиться,нехватає повітря,не можу всидіти на місці
В який час доби це відбувається?
Як часто?
Про що думаєете перед цим, або що робите?