Проблеми з Батьками і школою
Я вчуся в 7 класі і в мене дуже погані бали виправити я їх не можу як не старалася і міняла школу репетитори були . Но ч не можу потягнути шкільну всю програму . Зараз мені вже 3 день батьки мені кажуть що я тупа і у 8 класі я буду екстерном дома і в цей час на базарі яблука продавати . Я не знаю що мені робити до того як прийшли мамі бали в мене з мамою були дуже класні відносини.
Питання від: ; Вік: 12
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Светлана Владимировна Киселевская
Доброго дня.
Яке у вас питання до психологів?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Я предполагаю может и не все предметы так тяжело даются? Есть те которые нравятся? Может Ваши родители требуют того, что Вам тяжело им дать? Нужно поговорить с родителями и объяснится, что Вам скорей тяжело усвоить такую нагрузку, но все таки там где Вы сильны по предметам, Вы могли бы и акцентировать внимание.
Может и Вам не хватает внимания и поддержки.
психолог онлайн
Доброго дня, ви переживаєте за стосунки з мамою і це нормально. Ви не хочете аби ваші оцінки впливали на мамин настрій, але мама хвилюється за вас, і не знає іншого способу, як це виказати, окрім образ.
Спробуйте зрозуміти, що ваші оцінки це не показник вашої роботи, взагалі не буває лише відмінників і не завжди відмінник - це 100% успішна людина у майбутньому. Більш важливі речі, це ваш харатер, ваше розуміння цілей, ваша наполегливість і працьовитість, ваша гнучкість психіки, пристосування до змін і багато багато іншого. Але легчше іноді батькам побачити оцінки і нібито оцінити тупа дитина чи розумна і тим паче рівень інтелекту, який не прокачаєш у школі. Тому, подумайте, що вам подобається вчити, що вам ЦІКАВО? Що у вас виходить і зосередьтесь на цьому.
Відредаговано автором 02-03-2023 13:39:48
психолог онлайн
Доброго дня, чи є у вас в школі психолог чи соціальний педагог, яких би можна було б залучити для допомоги вам у відновленні відносин з батьками? Можливо є інші родичі чи дорослі з вашого оточення, які б могли надати вам підтримку у цій ситуації, стати на ваш бік. Якщо я правильно зрозуміла, ви побоюєтеся, що мама втілить свої погрози щодо вашої форми навчання у життя, та вас НІХТО не може примусити до праці у цьому разі. Якщо це станеться, ви маєте право звернутися за допомогою і захисту себе від незаконної експлуатації в органи опіки та піклування, центри безоплатної правової допомоги, службу у справах дітей чи центр соціальних служб за місцем проживання.
психолог онлайн
цитата:
Я не знаю що мені робити
Вам нужна консультация психолога.
Однако специалисты не имеют права работать с Вами без согласия родителей, потому что Вам нет 18 лет.
Попробуйте обратиться к школьному психологу, если родители не захотят Вам помочь.