Чому я постійно концентруюся на інших речах?
Я пліную цього року поступати в медичний, цього, скільки я себе пам‘ятаю, хотіла і я і моя сім‘я. Але замість того щоб почитати біологію я завжди надаю перевагу написати конспекти з Української літератури, так як я цим більше захоплююсь, хоча я навіть не буду її здавати на ЗНО. Це нормально, чи в цьому є проблема, якщо це мені заважає готуватися до екзаменів з біології?
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Добрый вечер!
А что Вы сами думаете по этому поводу? Что Вам может мешать? Дело в том, что пока Вы несовершеннолетняя, то Ваши родители несут за Вас ответственность по закону и консультация возможна только с их разрешения.
цитата:
так як я цим більше захоплююсь, хоча я навіть не буду її здавати на ЗНО. Це нормально, чи в цьому є проблема, якщо це мені заважає готуватися до екзаменів з біології?
Вы сами ответили на свой вопрос, потому что Вам нравится это делать. Возможно, что это дает Вам ресурс для дальнейшей какой-то другой работы.
психолог онлайн
цитата:
Це нормально, чи в цьому є проблема, якщо це мені заважає готуватися до екзаменів з біології?
У Вас есть проблема с мотивацией.
Украинская литература Вам интересна и Вы занимаетесь ей.
А желания учить биологию у Вас нет.
Поэтому и возникает вопрос - Вы хотите или должны
цитата:
поступати в медичний
?
психолог онлайн
Чому хочете стати лікарем? Чого саме ви очікуєте від професії?
психолог онлайн
Добрий день. Чи дійсно Ви хочете почати навчання на лікаря? Можливо, це бажання не Ваше, а батьків?
цитата:
хотіла
Можливо, в цьому щось є.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335952 для Олена Миколаївна Рижа
Мені все життя, ще з садочку розказували про професію лікаря, я просто себе не уявляю кимось іншим
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335922 для Светлана Владимировна Киселевская
Думаю трохи хочу і повинна
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335935 для Анастасія Владимирівна Тарадай
Я не знаю яким лікарем хочу бути і чого очікувати, в мене щодо цього плани міняються дуже часто, але я завжди концентруюсь десь в області медицини
Доповнення від автора
психолог онлайн
цитата:
Думаю трохи хочу і повинна
Вам надо разобраться с мотивацией, чтобы было больше Вашего желания и меньше долгов.
Для этого нужна будет индивидуальная работа с Вами.