Постійно надсилаю фото
Я постійно надсилаю в діалог з людиною свої фото/відео(не завжди з лицем, але й такі є), коли співрозмовник може надіслати 1-2 за весь час. В моменті про це не думаєш, але пізніше помічаєш і якось ніяково. Чому так відбувається? Чи то є нормально?
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
цитата:
Чи то є нормально?
Обычно каждого человека интересует он сам.
Поэтому Ваше желание высылать
цитата:
в діалог з людиною свої фото/відео(не завжди з лицем, але й такі є)
является естественным.
Вот только общение - это всегда диалог, а не монолог.
Поэтому Вам нужно подумать и о чувствах другого человека - насколько Ваши фотографии и видео (с Вами или без Вас) интересны для него.
Или он просто не может отказать Вам и отправляет это все в корзину, не глядя.
Следовательно, в следующий раз Вам надо проявить заботу о партнере по общению и спросить его о том, интересны ли ему вообще Ваши материалы и в каком количестве имеет смысл их ему высылать.
психолог онлайн
Чому вам ніяково? Як ви думаєте як сприймає співрозмовник ваші фото та відео?
Чому саме ви обираєте такий спосіб коммунікації знаєте тільки ви. Мжливо вам просто зручніше в моменті записати відео повідомлення, ніж набирати текст, можли ви завжди так спілкуєтесь і це просто звичка, можливо ви краще сприймаєте інформацію візуально і підсвідомо "надаєте" своєму співрозмовнику той спосіб отримати інформацію, який важливий для вас, можливо вам важливо під час розмови бачити емоції співрозмовника і ви знову ж таки даєте йому те, що важливо для вас. Можливо ви вважаєте зовнішній вигляд вашою "сильною стороною" і підсвідомо хочете вразити співрозмовника саме цим. Загалом варіантів може бути безліч, тому що саме вас спонукає до цього можете сказати тільки ви.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Чи то є нормально?
А, Вам як від того? Чому це питання постало тільки зараз? Насправді, варто відповісти собі на питання, що ви очікуєте від того, що надсилаєте фото. Яку потребу цим задовольняєте. Тоді, можливо багато чого стане на місця. ::smile::