Чому коли батькі руйнують твої мрії, то жага до них зникає, тобі не хочеться нічого робити?
Мені 15 років, я хочу вступити після 9 класу на факультет історія-право. Мої батькі не вірять в мене, задають мені багато питань з історії, на які самі навіть не знають відповіді, говорять мені, що я не зможу вступити і мені нічого не світить. Кожного разу наші розмови про мій вступ закінчуються сваркою та моїми слізьми. Після того, як вони запитають в мене, щось, чого я не знатиму, в мене опускаються руки, і я реально починаю вірити, що не зможу нікуди вступити. Мої батькі говорять багато не потрібних речей, не розуміючи, що я хочу підтримки....Протягом двох років їм не подобався мій вибір факультетів і я їх змінювала. Зараз нажаль я відчуваю емоційне вигорання та нульове бажання навчатися і бути кимось в житті.
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Здравствуйте!
Вашим родителям видимо не нравиться Ваш выбор, и они всячески провоцируют Вас к тому, чтоб Вы передумали. А что они Вам предлагают? Какую для Вас профессию видят они?
Поддержка это очень важно, Вы им говорили о том, что Вам необходима их поддержка, внимание и откровенный разговор. Вы устали от того, что изменяете постоянно выбор и никак не можете им угодить. Обсудите с ними, что они видят для Вас, и как Вы видите свое будущее, обсудите интересы с ними свои, расскажите о своих чувствах и мыслях.
психолог онлайн
Здравствуйте, Sasha!
цитата:
Зараз нажаль я відчуваю емоційне вигорання та нульове бажання навчатися і бути кимось в житті.
Ваши проблемы с мотивацией можно решить в индивидуальной психотерапии.
Для этого Вам надо попросить родителей, чтобы они дали свое согласие на работу с психологом и оплатили услуги специалиста.
На форуме Вы не сможете получить помощь, так как психологам нельзя консультировать несовершеннолетних без ведома их родителей.