Я хочу зникнути
Я щиро намагаюся знайти сенс того, як жити далі. Але проблема в тому, що я не бачу ніяких перспектив. Я заробляю мало, і зараз зменшують оклад. Інша робота не знаходиться. Пробуючи нову спеціальність нічого не виходить. Творчості і натхнення на неї немає близько 3 років. Як чинити?
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
цитата:
Я щиро намагаюся знайти сенс того, як жити далі. Але проблема в тому, що я не бачу ніяких перспектив.
Доброго дня. Який сенс життя у Вас був раніше?
цитата:
Пробуючи нову спеціальність нічого не виходить.
Вам цікава ця спеціальність? Як довго на неї потрібно вчитись і скільки часу вчитесь Ви?
цитата:
Творчості і натхнення на неї немає близько 3 років.
Що у Вас сталось 3 роки тому?
психолог онлайн
цитата:
Інша робота не знаходиться.
Скоріш за все НЕ ТАМ шукаєте, тому і не знаходиться.
цитата:
Пробуючи нову спеціальність нічого не виходить. Творчості і натхнення на неї немає близько 3 років. Як чинити?
Прислухатись до себе і зрозуміти, що раз немає натхнення, то й пробувати цю нову спеціальність далі немає ніякого сенсу. Треба підбирати щось інше. Бо це точно НЕ Ваше.
психолог онлайн
Вам ваша специальность нравится?
Новую специальность выбираете из каких соображений, критериев?
Вы пишите, что уже 3 года, как нет вдохновения и творчества.
А что до этого происходило в вашей жизни?
После чего это все пропало?
Кто в вашей жизни сейчас может вас поддержать?
Відредаговано автором 17-03-2023 18:10:20
психолог онлайн
Важливо пам'ятати, що так буде НЕ завжди.
Так, зараз Ви проживаєте саме такий період.
Але ж були у вашому житті і інші етапи, коли Ви відчували життя інакше.
Що Вам раніше подобалось у вашому житті?
Яке майбутнє приваблювало?
Чого більш за все хотілося б зараз?
Щодо сенсу.
Зведення сенсу життя до однієї тільки роботи дуже сильно звужує бачення.
Так, натепер Ви розумієте, що з роботою існують певні моменти, які потребують вирішення.
А що з іншими сторонами життя?
"Не бачу перспектив".
Тут важливо пам'ятати, що перспективи завжди є.
Просто є різні установки всередині людини.
Той, хто вірить в себе, в те, що життя "на його боці", в те, що "обов'язково все вирішиться " - той знаходить в житті те, що йому потрібно, або подобається.
Але якщо завчасно "вірити ", що "перспектив немає ", то в людини ніби закривається можливість їх навіть побачити.
Тому варто опрацювати ті внутрішні установки, які не сприяють вашій вірі в себе та свій успіх.
Ще є один момент.
Це оцінка людиною власних досягнень.
Часто так буває, що людина ніби не помічає того, що зробила добре, знецінює, порівнюючи себе з "ідеалом", критикує (наприклад, "за 3 роки вже мав би і досягти чогось "). А насправді має певні досягнення, просто очікування мала завищені.
Вам колеги задали багато питань, шкода, що на них немає відповідей.
Адже , щоб розібратись в ситуації, важливо знати якомога більше, і про вашу спеціальність, і про те, що змінилось в вашому житті 3 роки тому.