Як притягувати в своє життя гідних людей?
Я ще змалечку була в школі відмінницею, відвідувала усі гуртки, брала участь у всіх заходах. З віком ця «хорошість» почала поширюватися і переросла в тривожність. Я постійно переживаю і думаю чи правильно все сказала людям, чи не сказала нічого лишнього, як я себе повела, що подумали інші і т.д. І так само в стосунках. Все підліткове життя в мене не було жодного хлопця, хоча я на зовнішність досить гарна, розумна. Але мною не цікавилися хлопці. Хоча мені хотілося як і в інших дівчат, щоб всякі ось ці побачення, романтика і увага була. І ось в 17 років на мене звернув увагу досить гарний і розумний хлопець - мого типажу. Звісно я погодилася з ним піти погуляти. Я стараюся його підтримувати у всьому, про проблеми говорити, і ніколи не робила скандали. Хотіла, щоб ці стосунки були здоровими. В свій час він робив «качелі». А ще одна деталь була він сказав, що не хоче афішувати наші стосунки, бо вважає це дурницею. І спільних фото не хотів публікувати. Ну я його тоді зрозуміла , бо подумала може потрібно більше часу. Отож, то він запевняв мене, що я йому подобаюся, то він уникав мене (постійно переносив дату зустрічі). Тож я вирішила можливо це через те, що я не сплю з ним(я розумію зараз, що це дурниця, але тоді мені це здавалося вагомою причиною). І я вирішила це зробити, надіючись, що тоді я отримуватиму більше уваги, бо тоді уваги не було взагалі. Отож після нашого першого разу він взагалі почав пропадати, і я стала ініціатори розмови, яка привела до того, що ми перестали спілкуватися. Тоді я проплакала від сили тиждень і відпустила . Але зайшовши на його сторінку в Інстаграм через місяць , я побачила фото його з його новою дівчиною. В мене дуже запекло в грудях, і стало боляче. Чому до неї така увага, а до мене як до незнайомої людини було ставлення. Це дуже зачепило мене, враховуючи те, як він вішав лапшу на вуха про те, що йому важливо бути впевненний в партнері на 100% , а для цього потрібен час, щоб афішувати стосунки і проявляти свою увагу повністю. Підсилює відчуття відрази і болю те, що ми вчимося в одному університеті , і я бачу його щодня.
Я себе привела до думки, що хлопцям просто не цікаво зі мною, не має нічого такого, щоб їх зачепило в мені. І я не знаю як це змінити. Я не знаю в чому проблема. Я маю свою думку, яку завжди висловлюю, я не є скромною чи ще щось того типу. Але для хлопців я просто не цікава.
Порадьте , будь ласка, що потрібно змінити в собі , як перестати тривожитися за все, і відпустити те розуміння, що тей хлопець з іншою , і їй він приділяє більше уваги.. що означає, що я не заслуговую на увагу(за думкою хлопців) . Бо сама я себе дуже люблю і розумію свою цінність

Відповіді психологів
Павел Леонидович Басанский (Київ) психолог
цитата:
Я ще змалечку була в школі відмінницею, відвідувала усі гуртки, брала участь у всіх заходах. З віком ця «хорошість» почала поширюватися і переросла в тривожність. Я постійно переживаю і думаю чи правильно все сказала людям, чи не сказала нічого лишнього, як я себе повела, що подумали інші і т.д. І так само в стосунках.
Така гонитва за "правильністю" призводить до штучності поведінки, а хлопцям, як і людям в цілому, більше подобаються дівчата, які поводять себе вільно, природньо, без постійних розрахунків в голові, що про них подумають інші.
Це і потрібно Вам змінювати. Але це не буде просто. Бо, скоріш за все причини подібного сховані в Вашій сім'ї - в ставленні батьків до Вашої поведінки, в формуванні залежності від того, як Ви виглядаєте в очах оточуючих, в можливому перфекціонізмі, який теж зазвичай формується у людини її батьками.
Тому, Вам бажано пройти особисту психотерапію з психологом, на якій Ви і зможете це в собі змінити.
Важливо відокремити поведінку хлопця від Вас -
Хлопець так себе поводив, бо це він так хотів, якісь свої проблеми тим вирішуючи.
НЕ через Вас, а через себе.
А от ваше пояснення, що стосунків немає, бо Ви "хлопцям не цікаві"- оце вже ваша внутрішня установка, з якою має сенс попрацювати.
Знов таки, що хлопець приділяє більше уваги іншій дівчині- це ваші припущення, які виникли тільки через те, що Ви побачили, що він її фото виставив.
А може фото він виставив, а уваги не приділяє?
Важливо завжди спиратись на реальність, а не дофантазовувати.
Щодо стосунків з тим хлопцем, та і з іншими в майбутньому- важливо бути Собою, озвучувати те, що не подобається, а не замовчувати, виправдовуючи його в своїх очах.
Думаю, що недарма Ви почали питання з опису того, як "старалися" раніше.
Напевне прийшов час навчитись іншої стратегії- бути саме Собою.
Це можна опрацювати разом з психологом у вашому місті, або онлайн.
До того ж, я думаю, що Ви самі про себе, знаєте, що можете бути цікавою, можливо за це і цінуєте себе. З цікавою людиною набагато цікавіше, ніж з "правильною").
Може прийшов час дати і хлопцям шанс дізнатися, яка Ви насправді цікава?