Що робити коли все йде не так
Мене звати Іван мені 19 років. Пишу сюди бо вже не знаю що робити. Навчаюся на другом курсі в університеті на спеціальності яка мені зовсім не подобається. У мене відчуття безнадійності, я не розумію навіщо я хожу в університет, з одногрупниками дуже мало спілкуюся тому що не можу знайти спільну мову. Вдобавок влюбився в акторку яка живе в США і навіть незнаю про моє існування. Вже третій місяць я просто кожен день дивлюся її фотографії і відео і не можу відірватися. Весь мій день проходить так : іду на пари, прихожу і лягаю спати, і так кожен день. У мене відчуття пустоти, безнадійності. Мене тривожать думки що я ніколи не знайду таку красиву дівчину як ця акторка. Також в мене думки що я нічого не досягну адже нічого не роблю, а робити нічого і не хочеться. Спілкуюся лише з колишніми однокласниками, з ними лише я можу розмовляти по душам.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку, Іване!
цитата:
ЩО РОБИТИ КОЛИ ВСЕ ЙДЕ НЕ ТАК
Ну що робити? Звісно, розбиратись і з'совувати, чому так відбувається.
Ви самі якої думки щодо цього?
цитата:
Пишу сюди бо вже не знаю що робити.
Не зовсім не знаєте, бо звернулись же на форум психологів. Мабуть, щось Вам підказує, де шукати вихід, з чиєю допомогою.
Коли людина скаржиться, зневірена, в неї все йде НЕ ТАК, то хочеться в неї спитати, а як будет ТАК? Що це означає?
Чи відчуває вона свої бажання?
Якщо знає і відчуває, чому робить щось протилежне?
Що в її характері є такого, що дозволяє їй марити чимось нездійсненим, замість того, аби реалізовувати свої нагальні, автентичні потреби?
То якими будуть Ваші відповіді?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Іван, люди зазвичай живуть у фантазіях у випадку, коли не наважуються жити в реальності. Як Ви.
А ось що заважає Вам наважитись жити ТАК, як Ви того хочете? В цілому, і по окремості.
Наприклад, що заважає Вам чесно зізнатися батькам, що спеціальність Вам не подобається?
Або, що заважає Вам познайомитись з якоюсь привабливою дівчиною поряд?
Яка буде точно доступніше до контакту та спілкування ніж заморська красуня. Чи може Ви спеціально вибрали таку недосяжну для себе, бо боїтеся починати спілкування?