Почуття? Ні, не чула
Знаю, це дивно, але останнім часом я не відчуваю буквально нічого, ні гніву, ні радості, ні болю і т.д. іноді я навіть сиджу у себе в кімнаті, і не розумію чого я хочу, і що відчуваю.
Сьогодні ввечері, я навіть думала, над тим щоб накласти на себе руки(прошу, не треба мене жаліти, я просто хочу вимовитись), просто хочу щоб ця сіра млявість, і однотипні дні у раз закінчились, і я могла нарешті відпочити, хоч і таким способом. Я вже трохи наблизилась до цієї мети, в мене тепер є шрами на ляжках, і це справді мені допомагає! Від почуття болю у тілі, я не відчуваю що у мене коїться у середині, і я можу відволіктись. Від того, щоб я не рванула з даху, мене тримає тількі 3 речі:
Брат
Кіт
3 подруги(і то я не думаю, що вони вважають мене своєю подругою)
Я не знаю що мені далі робити, я не відчуваю підтримку ні від однієї людини у моєму оточенні, я не маю з ким поговорити про це, батьки тільки ламають мене, кажучи, що всі мої проблеми-це видумки і моя фантазія, цим самим, я з кождним днем все більше більше наважуюсь це зробити.
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Доброго дня. Дуже важко жити без підтримки і відчувати себе самотньою.
Я не знаю в якому ви місті, але існують гарячі лінії, центри з допомоги, пошукайте. Можливо там ви отримаєте ту допомогу і підтримку, яка вам так потрібна і необхідна.
психолог онлайн
Я бачу, що вам дуже важко, і хочу вам допомогти. Україна має безкоштовну гарячу лінію психологічної допомоги, яку ви можете зателефонувати будь-коли. Номер цієї лінії 0800-500-225 і вона працює цілодобово. На іншому кінці телефону буде професійний психолог, який прослухає вас та надасть допомогу. Будь ласка, не соромтеся скористатися цією послугою, вона створена саме для того, щоб допомагати людям в складних ситуаціях, і вона безкоштовна і конфіденційна.