Допомога чоловіку з синдромом Аделі
Доброго дня, прошу порадити спеціаліста в Києві для допомоги чоловіку з синдромом Аделі (за власною оцінкою, хворію вже 5-10 років). Зациклений за дівчині на 35 років молодше. Бажано очні сеанси за розумну ціну. Дякую
Питання від: ; Вік: 52

психолог онлайн
Доброго дня, live_nature!
Скоріш за все таким чином Ви закриваєте якусь свою потребу, а ось потребу в чому - це можна буде дослідити в індивідуальній психотерапії.
Вам бажано самому зробити свій вибір спеціаліста, а потім зв'язатися з ним та запитати, чи готовий\готова він\вона працювати з цим? Але це робиться в індивідуальній переписці - тут на сайті, або в месенджерах. Не в питанні.
Доповнення від автора
Дякую за відповідь. Звісно я закриваю свою потребу - потребу у взаємному коханні, в наявності коханої жінки.
Тому й запитав - чи є спеціалісти, в яких є досвід роботи з подібними проблемами. Сам я не можу нікого вибрати, бо особисто ні з ким не знайомий.
психолог онлайн
цитата:
я закриваю свою потребу - потребу у взаємному коханні,
Для закриття вашої потреби, потрібно взаємне бажання двох!
Але тут виникає запитання
Ви хочете бути любимим, чи хочете любити?
Відредаговано автором 21-03-2023 21:40:27
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337210 для Галлий Порфирьевич Кравчук
Як я написав вище - я хочу взаємної любові. Вона не відмовляє, просто мовчить. При цьому є колосальна різниця у віці та звісно кругу спілкування та соціальному становищі.
психолог онлайн
цитата:
Звісно я закриваю свою потребу - потребу у взаємному коханні, в наявності коханої жінки.
Не зовсім так. Взаємного кохання поки що нема і можливо не буде. Саме з цією жінкою, бо хоча -
цитата:
Вона не відмовляє, просто мовчить.
Але ж мовчання - це і не ознака згоди. І якщо це мовчання триває вже 5-10 років, то...все, що відбувається між вами знаходиться лише у Вашій фантазії, а не в реальності. Зазвичай причини подібних нав'язливих станів знаходяться в дитинстві, у відносинах з мамою. Тому в терапії саме з цим і треба буде працювати.
А там скоріш за все і нестача тепла і любові, і недоступність з ігноруванням - тому і вибрали собі таку недоступну дівчину і тимаєтесь за неї. Ніхто інший не витримав би такого довгого очікування. Тільки той, хто ЗВИК до подібного ставлення до себе.
цитата:
Сам я не можу нікого вибрати, бо особисто ні з ким не знайомий.
Кожен, хто обирає собі спеціаліста до момента зустрічі не знайомий із ним. Тому, це не причина.
За правилами сама людина повинна собі обрати спеціаліста.
цитата:
Тому й запитав - чи є спеціалісти, в яких є досвід роботи з подібними проблемами.
А якщо нема тих, хто працював саме з цією проблемою, то що тоді будете робити?
Ви можете стати для когось цим першим.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
з синдромом Аделі
Вы сами себе поставили такой диагноз или были у психиатра?
цитата:
Вік: 52... хворію 5-10 років... Зациклений на дівчині на 35 років молодше...
Получается, что когда вам было 42 года вы влюбились в девочку 7 лет?
Вы уверены, что у вас именно этот синдром, а не что-то другое?
цитата:
чи є спеціалісти, в яких є досвід роботи з подібними проблемами
Если то, о чем вы пишете -
цитата:
синдром Аделі
является эмоциональной зависимостью, а не психическим расстройством, тогда с этим работают (и имеют опыт) многие специалисты, так как зависимости - это достаточно распространенный запрос.
цитата:
спеціаліста в Києві
Психотерапия может проходить онлайн.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337230 для Светлана Владимировна Киселевская
Діагноз поставив сам, адже ті к кому звертався мабуть до цього не дішли і взагалі обмежились загальними порадами. Тому не хочу витрачати кошти дарма. Онлайн не підходить - нема вільної території, та на мій погляд особисте спілкування ефективніше
психолог онлайн
цитата:
Як я написав вище - я хочу взаємної любові.
Я правильно розумію, що вам мало того що ви любите! Вам потрібно ще, щоб любили вас
Яким чином ви збираєтеся заставити людину любити вас, або навіть і когось іншого! Яким чином можна заставити любити!?
цитата:
Діагноз поставив сам, адже ті к кому звертався мабуть до цього не дішли і взагалі обмежились загальними порадами.
Коли людина схильна сама собі ставити діагнози, а всіх інших вважає некомпетентними, то це наштовхує на деякі роздуми!Схильність до підтвердження своєї точки зору (англ. confirmation bias) — це тенденція шукати і віддавати перевагу лише тій інформації, яка підтверджує наші переконання , і разом з тим ігнорувати чи обезцінювати те, що їм протирічить!
Ви ВПЕВНЕНІ 100 відсотково, що це іменно вірний і "ваш" діагноз? Інші варіанти апріорі неможливі?
цитата:
Онлайн не підходить - нема вільної території,
Ви говорите про власну територію........?
Як зрозуміти?
цитата:
на мій погляд особисте спілкування ефективніше
в чому переваги на вашу думку?
А ось вам переваги онлайн, на мою думку. Працюю так вже літ 20 .
Формат консультації он-лайн-Аудіо,дозволяє клієнту зберігати повну анонімність!
Це дає можливість розглядати самі інтимні і складні для самого клієнта запити!
Вам немає сенсу витрачати час на похід до психолога.
Прямо із квартири,ідучи по вулиці, сидячи в авто,залишаючись в офісі, гуляючи на природі ви можете в зручний для вас час зв'язатися і провести он-лай-Аудіо зустріч, в повному об'ємі вашого запиту.Залишаючись при цьому в своїй особистій зоні комфорту і повній невидимості.
Емпатія, рефлексія, інтуїція ,знання і досвід психолога, не потребують екранізації вашого обличчя на моніторі.
Швидше навіть навпаки.
Можливість відпустити зайвий контроль і розслабитися, дає прекрасну можливість глибше зосередитися на самому запиті і успішно вирішити самі різні психологічні завдання!
Ви гарантовано залишитеся задоволені і своїм рішенням і результатом.
Конструктивних вам роздумів!
психолог онлайн
цитата:
Діагноз поставив сам
Синдром Адели может быть симптомом психического заболевания.
Поэтому если он действительно есть у вас, то вам надо обратиться к психиатру и получить (или опровергнуть) этот диагноз.
Потому что психолог, при работе с вами, должен понимать, с чем ему предстоит работать - с нормой или патологией.
Так как от этого будет зависеть результат психотерапии.
Ведь работа специалиста с эмоциональной зависимостью будет отличаться от работы с синдромом Адели (как психического заболевания).
Поэтому для вас имеет смысл искать такого специалиста, который не только имеет
цитата:
досвід роботи з подібними проблемами
но и соответствующие знания по теме вашего запроса.
И в этом плане выбор психолога онлайн расширит ваши возможности получения квалифицированной помощи, так как вы не будете ограничены только Киевом.
цитата:
за розумну ціну
К тому же цены на услуги психологов всегда выше в Киеве, чем в других городах, просто потому что это - столица.