Як боротися з станом в якому нічого не хочеш
Нічого не хочеться, навіть плакати розмова з кимось,робить ще хуже.Пропав апетит та сон.Багато курю ,навіть не посміхаюсь. Змішані почуття, голова настільки забита,що не можна зробити акцент на одній думці.
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня.
Як давно такий стан? Що стало приводом для цього? Певна подія чи стрес?
Дуже мало інформації щоб дати розгорнуту думку.
В будь якому разі якщо відчуваєте себе погано варто звернутися до лікаря психіатра в даному випадку. А потім до психолога щоб розуміючи проблему виходити з кризи.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Вначале обратиться к психиатру, возможно нужна медикаментозная помощь, потом к психотерапевту, чтобы работать с причиной.
Как давно такое состояние?
После чего началось?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый вечер!
Скажите, как давно Вы в таком состоянии и после чего это началось? Сон и питание очень важны для того, чтобы Вы могли восстановиться. Если это состояние затянулось, то стоит обратиться к врачу и, возможно, получить медикаментозную поддержку. Так же очень важно разобраться с причинами, чтобы Ваше состояние не усугубилось
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Підтримую колег: зволікати з візитом до лікаря-психіатра не слід.
А опісля цього, можна пройти хоча б декілька сеансів психотерапії з психологом, а бажано більше.
Кілька - це необхідний мінімум. Щоб хоча б з'ясувати причини Вашого стану та нейтралізувати або взагалі прибрати чинники, які його викликають.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Як боротися з станом в якому нічого не хочеш
1. Візьміть паузу.
Іноді все, що нам потрібно, це трохи часу для відновлення сил та енергії. Відпочиньте, займіться улюбленим хобі, прогуляйтеся на свіжому повітрі.
2. Розмовляйте з кимось, кому довіряєте.
Поділіться своїми почуттями з близькою людиною, можливо, вона зможе допомогти знайти рішення або просто послухати.
3. Займіться фізичною активністю.
Вправи або спорт можуть допомогти зняти стрес і покращити настрій.
4. Приділіть увагу своєму харчуванню.
Намагайтеся їсти здорову їжу та пити достатню кількість води.
5. Зверніться до професійної допомоги.
Якщо ви не можете самостійно впоратися зі своїми почуттями, зверніться до психолога або психіатра для отримання допомоги.
психолог онлайн
цитата:
На Вашу думку, що сталося? Від чого і куди зникли бажання?
Причини обов'язково мають бути, адже подібний стан нізвідки не з'являється.