як захотіти робити щось та жити краще?
я абсолютно нічого не хочу,хочу лиш сидіти в телефоні та гуляти.з уроками в мене капець просто та кожен день говорю собі щоб я сіла зробити уроки,але в мене не виходить я не можу та мені не цікаво навчатись та робити уроки.я не розумію сама,що зі мною коється.батьки надавлюють на мене та кажуть на кого я хочу поступати,а я ще навіть сама не знаю,бо ЖОДЕН предмет шкільний НЕ ЗНАЮ ВЗАГАЛІ,можливо деякі теми можу пояснити та знати трохи,але не дуже добре.в мене є репетитор по фізиці,алгебрі я займаюсь з репетитором,але я не можу займатись тому що відволікаюсь постійно та якщо мені це не цікаво,то вчити я не дуже буду та не дуже буду розуміти тему,але мені хочеться дуже вдосконалювати себе та не бути «прокисшим молоком».як мені далі бути???!
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Доню, для того щоб захотіти щось робити потрібно усвідомити одну річ: навіщо воно мені треба?
Якщо я розумію в чому сенс і корисність для мене, тоді в мене може з'явитися мотивація, яка дає мені енергію.
А якщо я не розумію навіщо - немає ні мотивації, ні енергії.
Абсолютно нічого - означає зовсім нічого, повністю. А слово "лише"
виключає значення слова "абсолютно", тому що є все ж таки те, що Вам хочеться - користуватися телефоном, гуляти, вдосконалювати себе і інше, що Ви ще не назвали.
А навіщо мені вчитися? Що буде, якщо я не буду вчитися зовсім? А що буде, якщо я буду вчитися наскільки в мене виходить? У чому саме я хочу вдосконалюватися?
Чому я хочу не бути "прокисшим молоком"? І яким "молоком" я хочу бути?)
психолог онлайн
Звучить звісно банально, але дійсно все залежить від тебе. Якщо ти відчуваєш втому та нецікавість до навчання, то можливо, тобі потрібен перерив, який дозволить тобі відновити сили та зосередитись на тому, що тобі дійсно цікаво.
Застосовуй різні методи навчання та спробуй знайти те, що для тебе найбільш ефективно. Наприклад, якщо ти не любиш читати підручник, спробуй знайти відео на тему, яка тебе цікавить, або поговори з кимось, хто добре розуміє ту тему.
Також можливо стоїть розглянути можливість звернутись до психолога, який допоможе зорієнтуватись в своїх почуттях та думках щодо навчання та майбутньої професії.
Не забувай, що ти ще молода, тому не поспішай з вибором професії. Спробуй займатись різними справами, відкривати нові для себе галузі, зустрічатись з цікавими людьми та дізнаватись більше про світ. В кінці кінців, твоя майбутня професія повинна бути тим, що тобі дійсно подобається робити та чим ти дійсно цікавишся.