Порушення сприйняття оточення, диперсоналізація, як лікувати?
Доброго дня, ось суть проблеми, Щось трапилося з моїм сприйняттям оточення, все здається не справжнім, те, що я чую, то як рухаю тілом, і в голові є якась дивна пилка думок ніби моя свідомість у якійсь оболонці, і все що я бачу і тд. Все йде через неї, немає як такої звичної ясності
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго дня, Xenomsky!
Це явище називається дереалізацією.
Як давно та після яких подій воно почалося?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337629 для Павел Леонидович Басанский
Тиждень тому, 18-того це сталося, тоді я хворів, з високою температурою, і працював на роботі. Це було самолікування препаратами від простуди які були мені виписані раніше коли я хворів перший раз
психолог онлайн
Xenomsky, тоді це може бути пов'язано з цими препаратами. Почитайте інструкцію на них про побічний ефект від прийому. Також, можливо, що у Вас був ковід - а дереалізація часто його супроводжує, як один з наслідків хвороби.
Сподіваюсь, найближчим часом цей симптом у Вас пройде. А якщо ні, то треба буде звернутися до лікаря по медичну допомогу. Спочатку до терапевта, а потім і до психіатра.