Мені дуже емоційна важко. І немає з ким поговорити
Я зрадила нареченому. Мені немає виправдання. Але це трапилось, бо мені не вистачало уваги. Він мене ігнорував. Я йому розповіла, тепер взагалі немаю права йому писати/дзвонити, адже я роблю йому боляче. А мені немає з ким поговорити. У мене клінічна депресія, пропускаю прийом антидепресантів, хотіла покінчити із життям. Мені емоційно дуже складно. І моє рішення зрадити ще негативніше вплинуло на має життя. Я дуже дурна
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Доброго дня.
В першу чергу хочеться вас просто підтримати. І сказати просту річ- всі ми живі люди, всі, абсолютно всі роблять помилки. Різні, хтось більші хтось менші.Кожен проходить свій життєвий шлях та отримує життєвий досвід.
Немає ідеальних людей, і інколи ми робимо те про що жалкуємо.
Проте навіть цю ситуацию можна прожити, переосмислити, переоцінити.
Розумію, зараз вам вкрай важко. Ваш сум і розпач передається навіть у повідомленні.
Але повірте, - це не привід навіть думати про самогубство.
Це ваш досвід, ваш шлях і тільки маючи його і пройшовши певні кризи ми стаємо мудріші.
У цій ситуації однозначно варто звернутися за допомогою.
Якщо є суіцидальні думки- варто до лікаря психіатра, щоб він призначив меликаментозну підтримку. Це справді важливо.
Після цього йти в психотерапію щоб позбутися почуття провини, негативних емоцій, та вийти з цієї ситуації сильнішою.
Відредаговано автором 27-03-2023 21:53:26
психолог онлайн
цитата:
У мене клінічна депресія, пропускаю прийом антидепресантів, хотіла покінчити із життям.
Як би не складались стосунки із нареченим далі, це не привід пропускати прийом антидепресантів, якщо у Вас клінічна депресія. Бо це дуже серйозне захворювання і шуткувати з ним не варто.
психолог онлайн
цитата:
Доброго ранку. Вам варто звернутись до лікаря, який прописав антидепресанти, і розповісти, що з Вами зараз відбувається.
цитата:
Мені емоційно дуже складно. І моє рішення зрадити ще негативніше вплинуло на має життя. Я дуже дурна
Ви не дурна, у Вас клінічна депресія. Вам потрібне лікування, яке б допомагало справлятись з Вашим внутрішнім станом.