Проблеми з вихованням дитини 7р
Останній місяць моя чемна, вихована і цілком адекватна дитина постійно робить щось таке, що й на голову не натягнеш...
До того ніяких змін у житті не було, навпаки, через таку неконтрольовану поведінку прийшлось кинути всі позашкільні заняття, на які більше року ходили
З друзями грається нормально, а вдома просто жесть починається... З останнього - почав (пробачте)какати в труси, іноді по кілька раз на день, бо як він каже - не було часу сходити в туалет, хоча це абсолютно не правда. Може це робити й під час того, як з нами грає в ігри, і під час прогулянки, і за мультфільмом...
Росказую, що це не ок, навіть не сварюсь(хоча й таке буває теж), а він взагалі ніякої реакції.
Каже я все розумію. А потім знову. На питання чому ти так робиш - не знаю. Або знову ж таки - не було часу сходити, або мені не хочеться какати в унітаз чи ще щось...постійно змінюються причини, вигадує то одне то інше
Але навіть не це більше турбує - а те, що він ніяк не реагує на розмови, або покарання. Вже місяць не бачить планшет, наприклад. І каже, що йому норм
Коли кажу, що ще якось накажу його - він каже ну і шо, це ж не назавжди. Вгазалі не можу нічим мотивувати. Раніше можна було мотивувати тим, що мама засмучена, чи не буду давати солодкого - а тепер на все відповість - ну і шо
Вже і по-хорошому, і строго - ніяк ніщо не допомагає...потребую хоч якоїсь поради!
Не знаю, що із ним робити ... Руки опускаються... Вже скоро самій до психолога, схоже, треба буде
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Доброго дня.
Підкажіть, що трапилось у родині за останній час? Напередодні таких змін чи переживала дитина стресові ситуації?
Які відносини з однолітками, у школі?
Чи не змінився ваш формат спілкування? Можливо вимушено стало менше уваги дитині? З іншими членами родини?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Галлий Порфирьевич Кравчук
Людмила Віталіївна Паламарчук
цитата:
Тобто, зірвалась з батьківського поводка? Вся дрессура пішла прахом. Прикро.
цитата:
Руки опускаються... Вже скоро самій до психолога, схоже, треба буде
А чом би й ні?! Якщо відчуваєте безпорадність в стосунках з дитиною, то це якраз та ситуація, коли треба й звернутися до спеціаліста. Бо, хто не плаче у психолога, той сміється у психіатра. Не я сказав. Але хтось дуже мудрий.
цитата:
Не знаю, що із ним робити ...
Показати хлопчика дитячому психологу - якому він розкриється швидше, ніж Вам. А ось чому дитина не довіряє власній мамі...то мабуть якось пов'язано з "вихованням чемності".
психолог онлайн
Доброго ранку. Дитина - частина сімейної системи. Кардинальні зміни поведінки сина являються реакцією на ті події, які відбуваються в Вашій сім'ї. Що могло вплинути на Вашого сина місяць тому чи раніше? Як думаєте, що він хоче Вам зараз продемонструвати своєю новою поведінкою?
психолог онлайн
Ирина Терещенко
Павел Леонидович Басанский
Тетяна Павлівна Дзьоба
Галлий Порфирьевич Кравчук
Доброго ранку, стурбована і засмучена мама!
цитата:
З друзями грається нормально, а вдома просто жесть починається...
Ось тут, здається, ключик до вирішення проблеми. Вірніше сказати, спочатку до розуміння проблеми.
З друзями у нього все гаразд, проте навпаки з Вами. Його поведінка може бути його відповіддю на ваші дії по відношенню до нього. Доступні йому дії усього-на-всього.
Ви до сина ось так
цитата:
Вже місяць не бачить планшет, наприклад. І каже, що йому норм
Він на словах, ніби байдужий, а насправді НІ, він дає зворотку
цитата:
почав (пробачте) какати в труси, іноді по кілька раз на день
Тому Ви йому ще мусите бути вдячними, бо не розмазує свої "продукти" по всій хаті.
До речі, хто потім прасує брудні труси? Чомусь мені здається, що Ви, а не власник трусів.
Отже, вважаю, формулювання Вашої теми якнайкраще відображає стан справ з вихованням. Тобто (послухайте мене уважно) - проблеми з вихованням у Вас(!) Не у сина. У вас з чоловіком. Натомість, про чоловіка і його бачення ситуації Ви чомусь промовчали. Цікаво, чому?
Пропоную і одночасно рекомендую звернутись Вам до психолога і розібратись, в чому насправді причина. Що ж такого відбувається в родині, на що син таким дивним чином реагує?
Відредаговано автором 28-03-2023 10:14:00
психолог онлайн
цитата:
Вам дійсно потрібно звернутися до психолога!
Проблеми в спілкуванні з сином !
Якщо так продовжиться, то до доброго не дійде!
Підтриую колегу Тарасенка та Басанського.
Кожен із них досить чітко вам пояснив Суть і дав спрямування !
Відредаговано автором 28-03-2023 22:41:20