Не можу думати
В мене трішки дивна проблема. Я відчуваю, що вже довгий час не можу думати. Вже більше ніж 3 рази було таке, що я забувала пароль від телефону чи ноутбука, які я вводжу щодня по кілька разів. І в такі моменти я не могла згадати пароль по 1-2 доби. Я взагалі тривожна людина і завжди щось обдумую в голові, але саме подумати і вирішити якусь проблему в мене не виходить. Рік чи 2 тому такого взагалі не було, але мене тривожить це питання, бо я молода а відчувається ніби мій мозок не працює. Навіть багато справ які робляться на автоматі викликають в мене часто проблеми і я стою і думаю що я роблю і як я роблю. Це може бути пов'язано з психологічним здоров'ям? Дякую
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго дня, Мия!
Ваші проблеми -
цитата:
саме подумати і вирішити якусь проблему в мене не виходить... відчувається ніби мій мозок не працює... я стою і думаю що я роблю і як я роблю
пов'язані з вашою тривожністю.
На користь цього свідчить ваша цитата -
цитата:
Я взагалі тривожна людина
цитата:
Це може бути пов'язано з психологічним здоров'ям?
Це може бути симптомом психічного розладу, який треба лікувати у врача або внутрішньоособистісним конфліктом, який можливо усунути за допомогою психотерапії.
Для самостійного позбавлення тривоги існують такі способи.
1. Дихальні вправи та медитація. Це допоможе заспокоїти розум та зосередитися на диханні, що зменшить рівень тривоги.
2. Фізична активність. Виконання фізичних вправ або заняття спортом можуть допомогти знизити рівень тривоги та покращити настрій.
3. Визначення причини тривоги. Розуміння причини тривоги може допомогти зменшити її вплив на ваше життя.
4. Зменшення стресу. Спробуйте зменшити своє навантаження та зосередитися на розважальних діях, таких як читання книг або слухання музики.
5. Пошук підтримки у близьких людей або фахівців. Розмова з кваліфікованим фахівцем або близькою людиною може допомогти зменшити рівень тривоги та знайти спосіб подолання її.
Коли ви пропрацюєте свою тривожність, ваш стан нормалізується.
Тому для вирішення питання потрібна індивідуальна консультація. Можете звернутися до мене, я працюю з такими запитами.
психолог онлайн
Добрий день. Так, звичайно, ваш стан може бути пов'язаний з психічним здоров'ям. Ви кажете про вашу тревожність, та про те, що ви весь час про щось думаєте, на це витрачається багато сил та внутрішньої енергії, при цьому не вистачає сил на щось інше. Важливо досліджувати причину вашої тревожності, можливо саме в цьому і є причина вашого стану.