доброго вечора як вмовити батькив прийшла но ночовку
в мене мама сказала що можна а папа сказав нет и точка.
Папа очень строгий как мне уговорить на ночовку?
Питання від: ; Вік: 12

психолог онлайн
Добрий вечір! Вам 12 років, підліток і ви хочете стати максимально самостійною, це нормально. Вказати конкретний вік, коли можна відпускати дитину на ночівлю, на «піжамний вечір» і т.п. дуже складно, це індивідуально і залежить від того, наскільки довірливі у вас стосунки с батьками, наскільки безпечно залишатися на ніч у свого друга. Попросить батька зателефонувати батькам дівчини до якої ви йдете на ночівлю, щоб він уточнив, чи дійсно вас запросили, також у ваших батьків мають бути номери телефонів дорослих (куди ви йдете) для контрольного дзвінка. Обговоріть з батьками о котрій годині ви підете або вони відвезуть вас в гості ввечері (наприклад о 19.00) і о котрій годині (наприклад о 9.00) заберуть. Добре було б, щоб ви домовились листуватися. Будьте на зв’язку. Пообіцяйте, що мобільний телефон буде включений в будь-який час доби і якщо щось піде не так, ви зателефонуєте і попросити їх приїхати і забрати вас.
психолог онлайн
Доброе утро!
цитата:
як вмовити батькив прийшла но ночовку
Вам 12 лет и в таком возрасте вы еще находитесь в зависимости от родителей, потому что они несут за вас ответственность.
И даже специалисты не имеют права консультировать вас без их согласия.
Поэтому если вы хотите научиться противостоять родителям, вам надо просить их, чтобы они нашли психолога для индивидуальной работы с вами.
Тогда вы и сможете их
цитата:
уговорить