Сепарація від мами
Скоро я переїжджатиму в іншу країну до свогг коханого, і це приносило мені протягом року лише радість та нетерплячку, але зараз у мене дуже добре налагодилися стосунки з мамою і я розумію що сумуватиму за нею, я не відмовляюся від переїзду, адже все ще дуже цього хочу, але тепер про згадку про нього мене переповнює не лише радість, а й смуток, за домом, а найбільше за мамою, не хочу лишати її одну з моєю сестричкою (тато в нас не дуже бере участь в сімейному житті). Мені іноді через це настільки сумно що починаю плакати, як заспокоїти себе? чи нормально взагалі ці мої переживання?
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Вітаю, Анастасіє.
Ваші почуття цілком нормальні і відповідають тим подіям, що відбуваються в вашому житті. Завершується ваше дитинство, ви розлучаєтеся з самими близькими людьми, ви залишаєте своє рідне місто і країну, ви змінюєте соціальний статус від залежної дитини до рівноправного партнера у стосунках. Дуже багато змін і втрат для 17-літньої дівчини. Будь які втрати, навіть якщо в результаті них ви отримуєте багато хорошого, потребують горювання, оплакування. Ваші сльози – це символ вашої любові, ви залишаєте те, що для вас дуже важливе і цінне. Матуся – особлива людина, яка народила, виховала, любила, турбувалася. Розлучення з нею буде краяти ваше серце певний час. Переїзд до іншої країни також призведе до страждання. Важливо дати собі час погорювати, не ховатися від важких почуттів, проживати їх. Ви жива людина і біль від втрати рідного дому – це гарний знак, що ваша душа чутлива, вразлива і здатна любити.
Доповнення від автора
Вікторіє Миколаївно, красно дякую Вам за відповідь, хочу ще додати що від початку повномасштабного вторгнення я перебувала в італії з бабусею, і от в січні повернулася додому, і за весь цей час в мене дуже налагодилися стосунки з мамою, так ще не було ніколи і ми обоє з нею розуміємо що важко буде розлучатися, але також я дуже вдячна їй що вона підтримує мене і відпускає, хоч і знає як їй буде важко без мене, вона каже що от саме зараз коли я повернулася додому вона почувається щасливою, а тут я вже через 3 місяці буду покидати домівку. Чесно кажучи ніколи не думала що почуватимусь так, адже коли навіть їхала в італію і була на той момент впевнена там і залишуся то я не сумувала так, ну вірніше я майже взагалі не сумувала, і тут ось так. Мені дивно й незвично бо раніше в мене були досить погані стосунки з нею, було багато непорозумінь і мій перехідний вік, а зараз все налагодилось і якось сумно що цей час настав аж тепер
психолог онлайн
Ваш сум зрозумілий, замало було добрих стосунків з мамою, ви відчуваєте цей дифіцит, вам хочеться більше маминої любові. Ви наче людина, яка довго йшла пустелею і тількино знайшла джерело чистої води. Ви так довго йшли, ви вже навіть не сподівалися його знайти. Та доля змилувалася над вами, ви знайшли те, що так давно шукали і потребували. Але потрібно йти далі, не має можливості залишитися на цьому оазісі, бо тоді ви втратите своє майбутнє, свою любов і стосунки з коханою людиною. Треба йти, але ж так хочеться ще хоч трохи побути в обіймах матусі...
Я вірю, що ви впораєтеся з тугою. Стосунки з мамою ніколи не закінчаться, як би далеко ви не були від неї. Джерело її любов назавжди тепер в вашому сердці.
Відредаговано автором 31-03-2023 00:47:11
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337904 для Вікторія Миколаївна Цуркан
Дякую Вам за підтримку❤